جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوازدهمین همایش میان ادیانی «مسلمانان برای صلح» در نیوجرسی برگزار می شود

حوزه/ امروز یکشنبه مرکز دانشجویی کوک در برانزویک واقع در نیوجرسی، همایشی با عنوان «زنان در اسلام: یک گفتمان» برگزار می کند که هدف آن برجسته سازی نقش زنان مسلمان می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، دوازدهمین همایش میان ادیانی سالانه پیامبر اسلام (ص) توسط اعضای گروه «مسلمانان برای صلح» امسال قرار است با عنوان «زنان در اسلام: یک گفتمان» برگزار شود.

این گردهمایی امروز یکشنبه 25 مارس 2018، در مرکز دانشجویی کوک واقع در برانزویک در ایالت نیوجرسی آمریکا برپا شده و سخنرانان ارشد آن را گروهی از زنان مسلمان به نمایندگی از جامعه بانوان آمریکا به عهده خواهند داشت.

در این همایش همچنین جوایزی به شخصیت های برجسته زن مسلمان  اهداء خواهد شد. دسته بندی های مختلف اهدای جوایز در این گردهمایی شامل: جوایز تلاش برای حفظ و پایداری صلح، خدمات اجتماعی، کمک به نیازمندان و افراد آسیب پذیر جامعه، هدایت و رهبری جامعه به سوی فضای سالم و بهتر، تلاش برای برپایی و ایجاد گفتمان میان ادیانی، جایزه ویژه جوانان و همچنین جایزه اهدایی به مسلمان نمونه سال خواهند بود.

در این رویداد همچنین یک فضای بازار درنظر گرفته شده و فروشندگان مسلمان محصولات و کالاهای حلال و اسلامی را به فروش می گذارند.

شرکت در این همایش برای عموم، آزاد و رایگان اعلام شده است.

لازم به ذکر است سازمان «مسلمانان برای صلح» یک نهاد خیریه با هدف ایجاد پل ارتباطی میان مردم با پیشینه های مذهبی و قومیتی متفاوت می باشد. این سازمان شیوه صلح طلبانه و دوری از خشونت را برای ترویج دین و آموزش دینی مدنظر قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha