جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی آرامش بهاری ویژه ایام نوروز ۹۷ در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام هادی امامی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ظهر امروز در جمع کارکنان این اداره به برگزاری مسابقه کتابخوانی آرامش بهاری در یزد اشاره و خاطر نشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت ایام نوروز اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی آرامش بهاری کرده است.

این مقام مسئول افزود: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای عموم افراد بالای ۱۲سال برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه آرامش بهاری می توانند با مراجعه به امامزادگان و بقاع متبرکه تحت پوشش طرح آرامش بهاری کتاب«آرامش بهاری» را دریافت و یا این کتاب را از سایت www.mfso.ir دانلود کنند.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: شرکت کنندگان باید شماره گزینه های صحیح را در قالب یک عدد ۱۴ رقمی از چپ به راست، به سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۹۶۶ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال پاسخنامه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ است و اسامی برندگان در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ مصادف با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام در سایت مرکز فرهنگی پژوهشی به نشانی www.mfpo.ir و نیز سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به نشانی www.mfso.ir  اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha