جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علمیه عروه الوثقی

حوزه/ تحصیل در مدرسه علمیه عروة الوثقی تهران به طلاب کمک می‌کند تا با تحصیل متمرکز، شش سال تحصیلی مقطع مقدمات را در ۴ سال به اتمام برسانند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  مدرسه علمیه عروة الوثقی تهران از مقطع دیپلم و طلابی که پایههای 9 و 10 را به پایان رساندهاند، به صورت محدود پذیرش به عمل میآورد.

  این طرح بر اساس منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش زمان تحصیل طلاب و استفاده بهتر و بیشتر از زمان تدوین و تهیه شده و مدرسه علمیه عروه الوثقی با برگزاری اردوهای مختلف علمی و معنوی در طول تابستان، به طلاب کمک میکند تا با تحصیل متمرکز، شش سال تحصیلی مقطع مقدمات را در 4 سال به اتمام برسانند.

 اجرای شیوه پرورش طولی سامرائی، حرکت به سمت تربیت طلاب تراز انقلاب اسلامی، کاهش زمان تحصیل همراه با ارتقاء کیفیت، استفاده از اساتید و کادر مجرب، نظارت اخلاقی و درسی منظم تا پایان دوره، توجه ویژه به برنامههای فرهنگی، ورزشی و معنوی توجه خاص به جذب نخبگان و پرورش استعدادهای درخشان و اجرای فوق برنامهها از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه به شمار میآید.

لازم به ذکر است: شرایط پذیرش طلاب در مدرسه علمیه عروة الوثقی تهران همان شرایط پذیرش در دفترچه ورود به حوزههای علمیه است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به تارنمای مرکز مدیریت حوزههای علمیه مراجعه کنند و یا با شمارههای09127488186 یا 09196490512 تماس حاصل بگیرند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha