جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ معاون امور مجلس و استان هاي سازمان تبليغات اسلامي کشور با اشاره به این که هدف از تهاجم فرهنگي كنترل فرايند تصميم‌گيري، شيوه اطلاع‌رساني و تغيير در نظام ارزش ها است، تصریح کرد: دشمن در تهاجم فرهنگی استیلای سیاسی و اقتصادی را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام علي دارابي، معاون امور مجلس و استان هاي سازمان تبليغات اسلامي کشور امروز در اولين گردهمايي مديران، معاونين و رؤساي ادارات و نمايندگي هاي تبليغات اسلامي استان با تأکید براین که شاخص هاي مديريت فرهنگي از منظر مقام معظم رهبري بايد در سازمان تبليغات اسلامي اولويت همه فعاليت ها قرار گیرد، گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی اثرات مطلوبی دربخش های مختلف کشور خواهد داشت.

وی به دغدغه مقام معظم رهبري در خصوص گسترش آسيب هاي اجتماعي در کشور اشاره کرد و افزود: مسأله رصد و بررسي آسيب هاي اجتماعي در مناطق حساس و آسيب پذير استان بايد شناسايي و جزء فعاليت هاي فرهنگي ويژه در کارگروه فعاليت هاي فرهنگي استان قرار گيرد.

حجت الاسلام دارابی نسبت به قرار دادن سه استان در بررسي آسيب هاي اجتماعي به عنوان پايلوت در سال گذشته سخن گفت و تصريح کرد: سطح فعاليت هاي فرهنگي و تاثيرگذار در مناطق آسيب پذير و حساس بايد اولويت قرار گيرد و اثرگذاري فعاليت ها در طول سال ارزيابي و مورد بررسي قرار گيرد.

وی به موضوع افزايش طلاق در کشور اشاره و افزود: حضور برخي مراکز مشاوره و کارشناسان و  مشاوران ديني و خانواده  در فعاليت هاي فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي بسيار حائز اهميت است و اين مراکز مشاوره و کارشناسان امور خانواده و ازدواج مي تواند زمينه رفع بسياري از اين مشکلات را برطرف کند.

معاون امور مجلس و استان هاي سازمان تبليغات اسلامي کشور با اشاره به برخي مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ديني، خاطر نشان کرد: ادارات تبليغات اسلامي کشور به عنوان قرارگاه هاي فرهنگي مطرح هستند و بايد با خدمت صادقانه و حرکت جهادي در رفع بسياري از معضلات و مشکلات فرهنگي موثر واقع شوند و اين با اقدام و عمل جهادي امکان پذير است.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نسبت به گسترش مفاهیم دینی و قرآنی در جامعه دغدغه داشته و دارند، گفت: مسؤولان فرهنگی باید همه توان خود را در جهت رفع دغدغه های رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ به کار گیرند.

حجت الاسلام دارابی در ادامه سخنان خود با بیان این که تهاجم فرهنگي تلاش برنامه‌ريزي شده و سازمان يافته دشمن براي تحميل مبانی و اصول اجتماعي، باورهای غلط و منحرف خود بر ملت ها است، گفت: مهم ترین هدف هجمه های فرهنگی دشمن تغییر در نظام ارزش های کشور با هدف تأمین منافع سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود است.

معاون امور مجلس و استان هاي سازمان تبليغات اسلامي کشور با اشاره به این که هدف از تهاجم فرهنگي كنترل فرايند تصميم‌گيري، شيوه اطلاع‌رساني و تغيير در نظام ارزش ها است، تصریح کرد: دشمن در تهاجم فرهنگی استیلای سیاسی و اقتصادی را دنبال می کند.

حجت الاسلام دارابی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت: نقش دستگاه های فرهنگی نیز در تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت است.

معاون امور مجلس و استان هاي سازمان تبليغات اسلامي کشور تاکيد کرد: شعار سال مقام معظم رهبري يک نقشه راه در حوزه اقتصاد براي مردم و مسئولين است و الزامات اين نقشه راه بايد در همه رده هاي مختلف اجرايي، به ويژه در دستگاه هاي اجرايي عملياتي شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha