جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 گردهمایی طلاب و فضلای شاهرودی

حوزه/ اولین گردهمایی طلاب و فضلای شاهرودی مقیم حوزه علمیه قم در مصلای قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  شامگاه چهارشنبه در مصلای قدس قم اولین گردهمایی طلاب و فضلای شاهرودی مقیم حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این گردهمایی علاوه بر طلاب حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود و برخی دیگر از مسئولین حضور داشتند و با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.

حجت الاسلام کردی نمایند طلاب و فضلای شاهرودی مقیم حوزه قم از شرکت پر شور طلاب شاهرودی در انتخابات مجمع عمومی خبر داد و گفت: پس از انتخات و انتخاب اعضا جدید با برخی مسؤلین شاهرود دیدار هایی را برگزار نمودیم.

وی گفت: مسائلی که در این دیدار ها مطرح شد عبارت اند از: توجه به معیشت طلاب جوان و ارائه راهکار هایی برای بهبود آن، حمایت بیشتر از صندوت قرض الحسنه طلاب شاهرودی مقیم قم، تقویت و برنامه ریزی و انسجام بیشتر نسبت به امور تبلیغی طلاب، راهکار تقویت بنیه علمی طلاب قم وشهرستان شاهرود، تقویت علمی حوزه های علمیه شاهرود، فراهم آوردن زمینه حضور مفید فضلای شاهرودی مقیم قم در مدارس علمیه شهرستان شاهرود، به روز رسانی اطلاعات جهت استفاده بهینه از ظرفیت طلاب، افزایش ظرفیت قطار قم شاهرود و بالعکس، مشاوره تحصیلی و آموزشی،  برگزاری حداقل دو جلسه عمومی در سال در قم و یک جلسه در شاهرود برای اشنایی طلاب با بزرگان شاهرود، هماهنگی و همکاری طلاب و فضلا با مسؤلین شهرستان در اجرای مطالبات رهبری و شعار سال، همکاری با مسؤلین درجهت رفع مفاسد اجتماعی و احیای امر به معروف و نهی از منکر.

نماینده طلاب و فضلای شاهرودی تشکیل پرونده شناسایی استعداد ها و ظرفیت های علمی پژوهشی طلاب و فضلای شاهرودی، پیگیری منویات رهبری  درحوزه انقلابی، تعامل با سایر نهادهای شاهرود، همفکری با مسؤلین شهرستان جهت فراهم کردن بستر تبلیغی موثر، حمایت و تقویت صندوق قرض الحسنه جهت برآوردن نیاز های ضروری طلاب و برقراری ارتباط با خیرین در جهت رفع مشکلات اقتصادی طلاب را از برخی اقدامات در دستور کار برشمرد.

گفتنی است: در این گردهمایی طلاب و فضلای شاهرود، میامی،  بیارجمند و بسطام به همفکری برای رفع مشکلات و آسیب های حوزه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha