سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، فرهنگ سازی در جامعه را لازمه کاهش ارتکاب جرم دانست و از مشارکت مردم در جهت آزادی زندانیان غیرعمد تقدیر کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، عصر دیروز، در دیدار با هیات امنا، اعضای شورای مشورتی و خیران ستاد دیه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در استان تصریح کرد: برگزاری جشن گلریزان و باز کردن سفره های نیت خیر در ماه رمضان فرصتی مغتنم برای سربلند بیرون آمدن از امتحان و آزمایش مالی است و از طرفی در این ایام با بخشش مال، بیشتر خود را محک می زنیم.

امام جمعه تبریز ادامه داد: هر کسی در راه رضای خداوند متعال احسان و انفاق کند به طور یقین پروردگار مال و اموال این افراد را پربرکت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با قدردانی از اقدامات خیرخواهانه مردم در کمک به آزادسازی زندانیان خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ سازی انجام یافته خوشبختانه هر سال در جریان برگزاری جشن گلریزان شاهد افزایش کمک های مردمی هستیم که امیدواریم امسال مردم مومن، متدین، نوع دوست و ولایتمدار آذربایجان شرقی نسبت به سال های گذشته مشارکت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه آزادسازی زندانیان غیرعمد در بند زندان را اقدامی بزرگ دانست و گفت: لازمه کاهش ارتکاب به جرم حتی غیرعمد، فرهنگ سازی است، برای این که در جامعه ارتکاب جرم حتی جرم های غیرعمد کاهش یابد باید در بین مردم فرهنگ سازی شود.

وی بابیان اینکه توجه به ایتام و افراد بی بضاعت از آموزه های دینی ماه رمضان است، تاکید کرد: سفره نیت های خیرخواهانه مردم آذربایجان شرقی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از زندان باز است و مردم آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان سفره نیت های خیر خویش را بر روی نیازمندان و محکومان غیرعمد باز می کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha