جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرکت جهادی اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب مبلغ به روستاها و مناطق محروم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب گفت: هدایت مردم وظیفه ذاتی انبیاء و معصومین(علیهم السلام)بوده و حوزه های علمیه همان مسیر را دنبال می کنند وتبلیغ دین خدا رسالت امروز طلاب و روحانیت است.

حجت الاسلام کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، از حضور جهادی اساتید و طلاب مبلغ در روستاها و مناطق محروم اسلام آباد غرب خبر داد و اظهار داشت: خداوند در سوره فصلت آیه 33 می فرماید: «وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلاً مِّمَّن دَعَا إِلَى اللهِ وَعَمِلَ صَلِحًا و َقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ؛ وکیست خوش گفتارتر از آن کس که به سوی خدا دعوت نماید و کار نیک کند و گوید: «من ‏‏در برابر خدا از تسلیم شدگانم»؟

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: این آیه  خوش گفتاری را یکی از صفات مبلغین دانسته که باید با تشنگان معرفت دینی بصورت اصولی برخورد نمود.

این استاد حوزوی افزود: داعیان الی الله باید در برابر خدا تسلیم بوده تا بتوانند دین الهی را گسترش دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب اظهار داشت: اساتید و طلاب حوزه علمیه اسلام آباد غرب بر خود تکلیف دیدند که در راستای نشر و گسترش احکام دین خدا در مناطق و روستاهای محروم  فعالیت جدی داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب افزود: هدایت مردم وظیفه ذاتی انبیاء و معصومین(علیهم السلام)بوده و حوزه های علمیه همان مسیر را دنبال می کنند وتبلیغ دین خدا رسالت امروز طلاب و روحانیت است.

حجت الاسلام کرمی نیا با اهمیت حرکت جهادی اظهار کرد: اساتید حوزه هر پنجشنبه نماز  مغرب و عشاء به روستاها اعزام می شوند و از نزدیک شاهد مشکلات شرعی و اجتماعی مردم می شوند.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از موفقیت مبلغین در عزیمت به روستاها، گفت: استقبال چشمگیر مردم باعث شد که این سنت حسنه بیشتر و جدّی تر صورت بگیرد که الحمدلله ده نفر از اساتید مدرسه به ده روستا اعزام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha