سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام  صفرفلاحی

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) گفت: بازتاب خدمات، ایجاد زمینه گفت و گو و تعامل سازنده و اطلاع رسانی نسبت به توانمندی سازمان ها از جمله وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام صفر فلاحی امشب (دوشنبه) در مراسم گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های استان که در تالار کتابخانه حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه خرداد، ماه رشادت، دلاوری و فتح الفتوح رزمندگان است، اظهار داشت: خرداد ماهی است که هم می توان در آن خندید و هم گریه کرد چرا که هم آزادی خرمشهر و هم عروج امام خمینی (ره) در این ماه رقم خورده است.

وی با بیان اینکه همه ایثارها و جهادها در سایه قرآن و عترت اتفاق افتاده است، افزود: همه کسانی که انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) را مطالعه می کنند به این نکته رسیده اند که معارف اهل بیت(ع) از همه مکاتب جدا است، چرا که همه آنچه که تا کنون اتفاق افتاده در سایه قرآن و عترت است.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) تصریح کرد: در صورتی که انسان از یاد خداوند غافل نباشد در ماه مبارک رمضان، چتر حمایتی خداوند را مشاهده می کند، فرد گناهکار از خداوند غافل است.

وی به وظایف روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها اشاره و عنوان کرد: روابط عمومی ها وظایف سنگینی دارند ولی روابط عمومی های شهر قم نسبت به دیگر استان ها وظایف سنگین تری دارند، روابط عمومی ها به دلیل اهمیت شغلی ابتدا به عنوان دفاتر تبلیغات و یا دفاتر مطوبوعات شکل گرفته بودند و امروز نیز به این عنوان مشغول به خدمت هستند، همچنین اگر بخواهد در جایی اقدامی صورت گیرد این وظیفه روابط عمومی هاست که باید ذهن جامعه را هماهنگ کنند.

حجت السلام والمسلمین فلاحی به وظایف روابط عمومی های مراکز و دستگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: بازتاب خدمات، ایجاد زمینه گفت و گو و تعامل سازنده و اطلاع رسانی نسبت به توانمندی سازمان ها از جمله وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

وی در پایان ابراز کرد: روابط عمومی ها نماد دستگاه هایی هستند که در آن خدمت می کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha