جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید محمد جواد هاشمی نژاد - حرم رضوی

حوزه/ مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ۲۰ هزار مسابقه فرهنگی ویژه زائران غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی برگزار ‌شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، سیدمحمد جواد هاشمی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده‌ زائران غیرایرانی در ایام معنوی ماه رمضان در حرم مطهر رضوی، ویژه برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی متنوعی در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی یکی از فراگیرترین برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی است،تصریح کرد: این مسابقات به منظور پاسخگویی به سؤالات، فهم امور دینی و اقناع علمی مخاطبان برگزار می‌شود که یکی از اثربخش‌ترین برنامه‌های مناسبتی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به توزیع روزانه بیش از دو هزار برگه بین زائران غیرایرانی افزود: برگه‌های این مسابقات در صحن و رواق غدیر و رواق دارالمرحمه ویژه زائران عرب زبان، رواق کوثر برای زائران اردوزبان و رواق دارالرحمه ویژه زائران آذری‌زبان توزیع شد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه سؤالات این مسابقات از منابع دست اول دینی مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: توجه به فهم مباحث دینی و مسائل ماه مبارک رمضان، احکام، احادیث و آیات قرآنی در کنار آموزش یکی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: روزانه به نفرات برگزیده این مسابقات جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha