جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ترامپ

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه در اوج بدعهدی ها و جنایات آمریکا عده ای خودفروخته و وابسته با نگارش نامه ای خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا هستند، گفت: جریان های سیاسی باید از نامه ذلت بار پادوهای ترامپ در ایران ابراز برائت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عبدالرحمان سورتیچی، استاد حوزه علمیه مازندران، شامگاه چهارشنبه در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در غرب مازندران برگزار شد به خروج آمریکا از برجام و تشدید تحریم ها و تهدید ها علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: دل بستن به برجام بزرگترین اشتباهی بود که متأسفانه مسؤولان انجام دادند.

وی با بیان این که برجام درس عبرتی برای مسؤولان بود تا دیگر به وعده های پوشالی چند کشور غربی دل نبندند، افزود: با گذری کوتاه بر سیاست های کشورهای غربی در برابر ملت ایران به راحتی در خواهیم یافت این کشورها هیچ گاه دلسوز مردم ما نبوده اند.

حجت الاسلام سورتیچی با بیان این که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است، گفت: این کشور مستکبر حتی پس از برجام از شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج شد و این اقدام ترامپ نشان دهنده آن است که این کشور هیچ توجهی به معاهدات بین المللی ندارد.

کارشناس دینی  با بیان این که مذاکره با چنین کشوری اوج حماقت است، افزود: متأسفانه در اوج این مسائل و بدعهدی ها عده ای خودفروخته و وابسته با نگارش نامه ای خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا هستند.

حجت الاسلام سورتیچی با اشاره به این که بدعهدی و فریبکاری در ذات دولتمردان آمریکایی است، گفت: در چهار دهه اخیر این کشور مستکبر و زورگو به بهانه های مختلفی همواره در پی فشار به کشورهای مستقل بوده است.

این پژوهشگر دینی با اشاره به این که ایران اسلامی تنها کشوری است که مقتدرانه در برابر آمریکا و سیاست های استکباری آنها ایستاده است، گفت: امروز این کشورعلیرغم هزینه های هنگفتی که در خاورمیانه انجام داده اما دستاوردهای حاصل نکرده و تنها رسوایی و شکست برایشان باقی مانده است.

وی با بیان این که آمریکا پس از شکست های پی در پی خود در منطقه، فشار و تشدید تحریم ها علیه ملت ایران را در دستور کار قرار داده، افزود: ملت بزرگ و صبور و انقلابی ایران اسلامی چهار دهه است در برابر سیاست های زورگویانه آمریکایی ها ایستاده اند.

حجت الاسلام سورتیچی با تأکید بر این که ملت ایران به طور حتم پیروز میدان مبارزه با رژیم های استکباری خواهند بود، گفت: این ملت تسلیم خواسته های نامشروع دولتمردان ظالم و زورگوی آمریکا نخواهند شد.

این کارشناس دینی  با بیان این که اقدام عده ای ورشکسته سیاسی در نگارش نامه مذاکره با آمریکا را نشانه ذلت و بدبختی این عده قلیل دانست و خاطرنشان کرد: این بیانیه ذلت بار مورد بی اعتنایی ملت مقاوم ایران اسلامی همراه بوده است.

وی با اشاره به این که این نامه نشان از موج جدیدی از خیانت در پشت جبهه برای فشار بیشتر به مردم توسط برخی اصلاح طلبان دارد، افزود: جریان های سیاسی باید از نامه ذلت بار پادوهای ترامپ در ایران ابراز برائت کنند.

حجت الاسلام سورتیچی با بیان این که نظام اسلامی با اقتدار مثال زدنی خود در تمام تهدید ها و نقشه های شوم آمریکا و متحدانش ایستاده، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در هر شرایطی ثابت کرده اهل باج دادن به آمریکا و دیگر کشورهای غربی نبوده و نخواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha