جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب عنوان کرد: با وجود همه تلاش های نیروهای انقلابی و روحانیون، برخی فرقه های فرصت طلب، از این شرایط برای حضور گسترده و وسیع خود استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام فاطمی نسب، امام جمعه سرپل ذهاب، پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه که در ساختمان مرکز مدیریت در قم برگزار شد، بابیان اینکه زلزله سرپل ذهاب فرصت مناسبی برای حضور مبلغان و روحانیون جهت  همراهی و رفع مشکلات مردم شده، گفت: این منطقه از موقعیت استراتژیک خاصی برای نظام و انقلاب برخوردار است و همین امر می طلبد توجه بیشتری به حوادث این شهر شود.

وی بابیان اینکه حضور مبلغین و روحانیون در رفع مشکلات مردم، بازتاب خاص و ویژه ای داشته، اظهار داشت: همین حضور حوزه، روحانیون و مبلغین توانسته موجب دلگرمی مردم شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب با تأکید بر اینکه شهر سرپل ذهاب با وجود مشکلات زیاد و عدم توجه برخی مسئولین به رفع مشکلات مردم، باعث کوچ مردم شده، گفت: همین قضیه این شهر را در وضعیت بسیار حساس و مبهمی قرار داده است.

امام جمعه سرپل ذهاب عنوان کرد: با وجود همه تلاش های نیروهای انقلابی و روحانیون، برخی فرقه های فرصت طلب، از این شرایط برای حضور گسترده و وسیع خود استفاده می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب بر توجه بیشتر دلسوزان نظام و انقلاب برای رفع مشکلات مردم تأکید کرد.

خاطرنشان می شود: آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه از تلاش های حجت الاسلام فاطمی نسب در کمک به زلزله زدگان تقدیر کرد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha