جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسرائیلی ها دنده راننده وزیر آموزش فلسطین را شکسته، او را ربودند

حوزه/ به گفته وزیر آموزش فلسطین در قباطیه، نظامیان راننده وی را که در یک تجمع صلح طلبانه برای جلوگیری از تخریب الخان الاحمر شرکت کرده و خواستار توقف آواره سازی ساکنان آن بود، پس از ضرب و شتم شدید بازداشت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، نظامیان رژیم صهیونیستی راننده وزیر آموزش و پرورش فلسطین را پس از ضرب و شتم شدید، ربودند.

نظامیان اسرائیلی شنبه شب، یک راننده فلسطینی را که برای وزیر آموزش و پرورش در شهر قباطیه، در جنوب کرانه باختری شمالی شهر جنین کار می کرد مورد حمله و ضرب و شتم شدید قرار داده، که در حین تهاجم یکی از دنده های وی را شکستند. سپس وی را از الخان الاحمر در بیت المقدس اشغالی ربودند.

محمد زاکرنا، رئیس وزارت آموزش و پرورش در قباطیه گفت: نظامیان ساری عمر کمیل که در یک رویداد صلح طلبانه در اجتماع مسلمانان علیه آواره سازی فلسطینیان این منطقه شرکت کرده بود ربوده  اند.

زاکرنا افزود که نظامیان اسرائیلی جلوی کمیل را در ورودی الخان الاحمر گرفته اند و به شدت او را مورد تهاجم قرار داده و در این امر از گاز اشک آور نیز استفاده کرده اند.

برادر کمیل گفت: علی رغم اینکه او به توجه پزشکی نیاز داشت و یکی از دنده هایش شکسته بود اما نظامیان او را به بازداشتگاه اوفر منتقل کردند.

لازم به ذکر است نظامیان سد معبرهای  جدیدی به علاوه کیسه های شن و سنگ های بزرگ  جلوی ورودی الخان الاحمر نصب کرده و مانع از ورود فعالان اجتماعی که خواستار عدم تخریب این روستا و آواره سازی ساکنان فلسطینی آن هستند می شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha