جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طرح نور هدایت در حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران از اجرای طرح نور هدایت در مدارس علمیه و مدیریت این استان خبر داد.

خانم خدیجه ساروی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران بیان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بر ضرورت تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، طرح نور هدایت(حفظ جزء 30) در کلیه مدارس علمیه خواهران و مدیریت های استانی برگزار می شود.

وی افزود: این طرح در مدارس علمیه خواهران مازندران در  مقاطع تحصیلی سطح 2 ( کارشناسی)، سطح 3 ( کارشناسی ارشد) و سطح 4 (دکترا) با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم  از ماه رمضان آغاز و با استقبال خوب خواهران طلبه روبرو شده است.

ساروی خاطرنشان کرد: همه کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران در راستای اجرائی نمودن این برنامه، در طرح نور هدایت شرکت کرده و با هماهنگی معاونت فرهنگی این مدیریت، هر روز بعد از نماز ظهر و عصر برنامه تمرین حفظ و تبیین مفاهیم جزء 30 با حضور همکاران مدیریت مازندران برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، ضمن بهره مندی از برکات معنوی حفظ قرآن کریم و انس بیشتر با این کتاب آسمانی، شاهد نشر و ترویج معارف و مفاهیم قرآن در حوزه های علمیه خواهران باشیم.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha