جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام بابایی فردوس

حوزه/امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه طلاب فردوس برای تذکر لسانی ماموریت ویژه گرفتند و این فریضه مهم را انجام دادند، گفت: روحانیون و طلاب شهرستان در این زمینه پیش قدم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی، یکشنبه شب در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر فردوس با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه تاکنون برای بیش از 200 نفر کارگاه های مهارت تذکر لسانی در فردوس برگزار شده، گفت: در فصل گردشگری در مکان های پر جمعیت امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تعدادی از خواهران ستاد امربه معروف فردوس در بازار شهر می گردند و از خانم های محجبه تشکر می کنند، افزود: برای تشویق به امر حجاب، در نماز جمعه از خانم های محجبه تقدیر شده است.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه طلاب فردوس برای تذکر لسانی ماموریت ویژه گرفتند و این فریضه مهم را انجام دادند، گفت: روحانیون و طلاب شهرستان در این زمینه پیش قدم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی با اشاره به برگزاری برخی اردوهای کویرنوردی به صورت مختلط در فردوس، افزود: طی صحبت های صورت گرفته با کمپ های کویر نوردی قرار شده که افراد را به تفکیک به این اردو ببرند.

وی افزود: در جلسه امر به معروف فردوس تصمیم بر این شد که قبل از برگزاری کنسرت در شهرستان باید حتما با اداره اماکن فردوس هماهنگ شود.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه برای حمایت از کالای داخلی و مبارزه با جنگ نرم دشمن، لوازم التحریر خارجی که دارای مارک های غیر متعارف بودند را به فروشندگان آن تذکر دادیم که جمع آوری کنند و به جایش لوازم التحریر ایرانی بفروشند، گفت: در بیشتر فروشگاه این اقدام عملی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی گفت: برای جلوگیری از طلاق در شهرستان جلسات تحکیم خانواده را برگزار کردیم که نتیجه آن کاهش 20 درصدی طلاق در این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha