جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیدحسین موسوی

حوزه/ سیدحسین موسوی خبرنگار خبرگزار حوزه در بوشهر، در یادداشتی نوشته است: در نبردی که دشمن مسلح به سلاح بی تقوایی است و جبهه جنگ سخت جای خود را به جبهه جنگ نرم داده است، رسالت خبرنگاران به عنوان علی اکبران جنگ نرم حیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر سیدحسین موسوی به مناسبت روز خبرنگار در یادداشتی به همین مناسبت نوشته است: درود پروردگار بر خون‌نگاران شهیدی که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از اسلام و انقلاب در برابر مستکبران و زورگویان قرار دادند.

سلام و‌ درود خدا بر نگارندگان جسوری که حرمت قلم را در راه آگاهی بخشی و اعتلای جامعه پاس میدارند و چون پروانه ای نترس خود را به آتش حوادث روزگار می زنند. وقایع نگارانی که نوشته و واژه هایشان در خدمت بیان حق و دردهای کسانیست که نمی توانند بگویند یا فریادشان بی صداست.

در زمانه ای که دشمن این میهن به ناحق بر طبل بی عدالتی می کوبد و بانگ فریب از بنگاه های خبرپراکنی اش سر به فلک می کشد چاره ای جز مسلح کردن خود به قلم ایمان و تقوا نیست، حفظ انقلاب به عنوان خاکریز امروز ما دفاع مقدس رسانه ای را می طلبد که در این جنگ نابرابر مرکب قلم خویش را همچون خون شهدا در راه حفظ ارزش ها و شعائر انقلاب اسلامی بکار گیریم.

یادمان باشد جنگ امروز ما تقابل اندیشه هاست، و میدان امروز بازی دشمن سرزمین ذهن هاست. بدیهی است در چنین نبردی که دشمن مسلح به سلاح بی تقوایی است، و جبهه جنگ سخت جای خود را به جبهه جنگ نرم داده است رسالت خبرنگاران به عنوان علی اکبران جنگ نرم حیاتی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha