سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از مشکلات امروزه بازنشستگان در کشور تفاوت حقوق هاست و این امر خود ناقض عدالت اجتماعی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، در دیدار با مدیرکل کانون بازنشستگان استان کردستان، اظهار داشت: بازنشستگان در جامعه دارای جایگاه والایی هستند و در اسلام نیز نسبت به احترام و تکریم بزرگان بسیار سفارش شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه بازنشستگان به عنوان نعمت جامعه محسوب می شوند، گفت: با وجود این که بازنشستگان عمر خود را در راه خدمت و کار هزینه کرده اند، به خوبی از آنها در دوران فراغت از کار استفاده نمی شود، زیرا نباید اجازه دهیم که تجربیات این عزیزان هدر برود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: نگاه اسلام به افراد بازنشسته نسبت به نگاه مادیگرایانه غرب بسیار متفاوت است. در دیدگاه غرب، انسان نقش ابزار را دارد، یعنی تا زمانی که می تواند کار کند ارزشمند است و پس از آن تاریخ مصرف فرد منقضی می شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز اقتدار، عظمت و امنیت در کشور مرهون همین بازنشستگان است که عمر خود صرف این انقلاب و نظام نموده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز بازنشستگان باید تجربه های علمی و فنی خود را در اختیار نیروهای جوان و با استعداد کشور قرار دهند، زیرا اشتغال یک مسئله جدی برای جوانان کشور است و باید راه توسعه و پیشرفت را با چگونگی کار وتلاش به بچه ها یاد داد و این یک فرهنگ شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: یکی از مشکلات امروزه بازنشستگان در کشور تفاوت حقوق هاست و این امر خود ناقض عدالت اجتماعی می باشد، لذا باید حقوق بازنشستگان به جایی برسد که این عزیزان از نظر مالی دغدغه ای نداشته باشند.

وی اظهار داشت: امروز برخی از مشکلات اقتصادی بر مردم و جامعه و بازار فشارهایی را وارد کرده که بخشی از این معضل نتیجه جنگ روانی و رسانه ای دشمنان نظام می شود و بخش دیگر این وضعیت به ناکارآمدی مدیران داخلی برمی گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha