جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه اهر

حوزه/ امام جمعه اهر گفت: دشمنان جنگ‌ های هوشمند اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ ای را در پیش گرفته اند و در کنار این توطئه‌ ها تلاش می‌ کنند مردم را علیه دولت تحریک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد حاجی ‌زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار داشت: هر سالی که سپری می‌ شود عشق، علاقه و محبت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان در قلب شیعیان افزون ‌تر از سال‌ های گذشته می‌ شود.

وی افزود: توطئه‌ های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، تنها دشمنی با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه دشمنان با اصل دین اسلام مخالف هستند و اکنون با به‌ کارگیری ترفندهای مختلف به ویژه با متمرکز شدن روی مسائل اقتصادی و معیشتی و ایجاد شایعه ها سعی دارند بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند.

امام جمعه اهر تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه زیر بار سلطه استکبار جهانی نمی ‌رود، مردم مسلمان و آزاده و آزادی خواه ایران از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیروی می کنند و زیر بار سلطه گران عالم نمی روند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌ زاده اذعان داشت: دشمنان پس از شکست در جبهه‌ های مختلف این بار جنگ‌ های هوشمند اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ ای را در پیش گرفته اند و در کنار این توطئه‌ ها تلاش می‌ کنند مردم را علیه دولت تحریک کنند.

وی تاکید کرد: اگر مردم در مصرف کالاهای ضروری با فرهنگ‌ سازی مناسب صرفه‌ جویی کنند و مسئولان نیز با رفع موانع تولید و اشتغال زمینه درآمد را فراهم کنند، بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه حل خواهد شد.

امام جمعه اهر بر ضرورت تلاش شبانه روزی مسئولان برای حل مشکلات موجود تاکید و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از هر طریقی وارد شد با ایستادگی و مقابله مردم با شکست مواجه شد، مردم دین خود را به‌ نظام و انقلاب ادا کرده‌ اند و اکنون‌ که همین مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند مسئولان باید به یاری آن‌ها بشتابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha