جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 461988
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
ایثار و شهادت

حوزه/ در پنجمین روز از ماه محرم مسابقه کتاب "ایثار و شهادت" ویژه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، در پنجمین روز از ماه محرم مسابقه کتاب "ایثار و شهادت" ویژه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این خصوص بیان داشت: محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است که امام سوم شیعیان حسین بر علی (ع) آن واقعه دردناک و جانگداز را با شعار "امر به معروف و نهی از منکر" و "آزادگی و احیای اسلام" هدف خود را مشخص کرده بود.

شهره سراجی افزود: ۹۶ برنامه فرهنگی و هنری در این راستا از اول ماه محرم در مرکز استان و شهرستان ها برنامه ها ریزی شده است.

وی تصریح کرد: مسابقه کتاب "ایثار و شهادت" به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین آشنا کردن با فرهنگ و نهضت عاشورا برگزار شد.

سراجی اظهار داشت: در این مسابقه ٤٠ سوال تستی از کتاب "چهره ها در حماسه عاشورا" اثر محمدباقر پورامینی طراحی شد که در تصحیح امتیازات منفی نیز لحاظ می گردد.

مدیر روابط عمومی اداره کل یادآور شد: افرادی که در این مسابقه بالاترین امتیاز را کسب کنند جوایز ارزنده به آنان اهداء خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha