جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س) جویبار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) جویبار گفت: کسب علم و دانش ابزاری در جهت انجام رسالت حوزوی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم میرزایی، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) جویبار، در جمع طلاب ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، داشتن هدف متعالی در کسب علم را لازمه تزکیه و تزکیه را مقدم بر علم دانست و گفت: تا انسان به تزکیه نفس نپردازد، کسب علم برایش نفعی ندارد.

وی با اشاره به الگو بودن طلاب در جامعه، افزود: با توجه به این که طلاب از هر جهت در جامعه الگو هستند، بنابراین باید بکوشیم اخلاق حسنه را در وجود خود پرورش داده تا اخلاق رذیله رکود پیدا کند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران جویبار تصریح کرد: مسیری که شما طلاب برای کسب علم در پیش گرفته اید بسیار ارزشمند و مقدس بوده که انتخاب این راه و قرار گرفتن در این مسیر هدایت از عنایات ویژه الهی است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف حوزه های علمیه و رسالت مبلغین و طلاب تصریح کرد: هدف همه ما در عصر کنونی کمک به توسعه و ترویج فرهنگ دینی و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است و ابزار برای رسیدن به این هدف کسب علم و دانشی است که همراه عمل و در جهت انجام رسالت حوزوی باشد.

 میرزایی در پایان با اشاره به مسائل و مشکلات در مسیر کسب علوم دینی، خاطرنشان کرد: در طی مسیر حق باید صبور و مقاوم بود و کمی یار موجب دلسری و هراس نشده، بلکه باید اقدامات ما موجب رسیدن به آرامش واقعی شود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha