جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سعید مومنی

​حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: شایعه پراکنی علیه مسئولان نظام، علما، روحانیون و... در شبکه های ماهواره ای و در فضای مجازی توسط جریان های معاند نظام به شدت در حال فعالیت است، لذا نباید ما وضعیت منفعل به خود بگیریم، بنابراین باید ما هم از ظرفیت های رسانه های خود در خنثی کردن این توطئه های بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید مومنی، صبح امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان، با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمنان در این روزهای سرنوشت ساز از انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان امروز تمام امکانات خود را برای ضربه زدن به نظام بکار بسته اند و سعی دارند که مسیر حرکت رو به جلوی این انقلاب را مسدود کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: لذا با توجه به این هجمه همه جانبه از سوی دشمنان، ملت ایران و اقشار جامعه وظیفه دارند که در مقابل دشمنان قرار بگیرند که در بین نقش روحانیون و طلاب حساس تر از دیگر اقشار می باشد.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه بخشی از حملات و فشارهای رسانه های معاند علیه حوزه های علمیه و روحانیت است، افزود: بخش اعظمی از برنامه ریزی دشمنان، ایجاد فاصله بین حوزه های علمیه و جامعه به ویژه نسل جوان است، لذا طلاب، روحانیون و مبلغین باید وظایف دینی و تبلیغی خود را در این برهه از تاریخ انقلاب چند برابر کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به خوبی می دانند که تا زمانی اتحاد و انسجام بین علما و جامعه برقرار باشد در پیاده کردن توطئه های خود ناکام خواهند بود، اظهار داشت: صدها شبکه ماهواره ای معاند نظام اسلامی با استفاده از میلیاردها  دلار که از سوی برخی کشورهای غربی و عربی دریافت می کنند به دنبال ایجاد شکاف در سطوح مختلف جامعه هستند و در سال های اخیر هزینه های بسیاری برای ایجاد یاس در جامعه صرف نموده اند.

حجت الاسلام مومنی تاکید کرد: شایعه پراکنی علیه مسئولان نظام، علما و روحانیون در شبکه های ماهواره ای و در فضای مجازی توسط جریان های معاند نظام به شدت در حال فعالیت است، لذا نباید ما وضعیت منفعل به خود بگیریم، بنابراین باید ما هم از ظرفیت های رسانه های خود در خنثی کردن این توطئه های بهره ببریم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان ادامه داد: حال با توجه به این وضعیت، باید مسجدها، کانون های فرهنگی مساجد، هیات های مذهبی، پایگاه های مقاومت بسیج و... را فعال تر از گذشته نمود و به طریقی عمل کنیم که گرایش جامعه به سمت شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی که هر ثانیه هزاران اطلاعات غلط و نادرست را به جامعه القا می کنند را کاهش دهیم.

وی بیان داشت: مبلغین و طلابی که در شهرها و روستاهای دور افتاده مشغول تبلیغ هستند باید بدانند دشمن حتی برای دورترین روستاهای کشور برنامه دارد، لذا مبلغین اینگونه مناطق به خوبی وضعیت حال را بپذیرند و برنامه های تبلیغی خود را بیشتر، جذاب تر و به روزتر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha