جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خداوند متعال به حضرت عباس(ع) دو بال داده و هرچه از خداوند بخواهد برایش فراهم می کند و باب الحوائج است، چون دانست چطور بهره خود را از این دنیا و در رکاب امامش بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز در جمع طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران استان کردستان اظهار داشت: یکی از اصولی که خداوند به ما آموخته است این است که نعمتی که به ما داده  را یادآوری کنیم و همیشه شکرگزار باشیم.

نماينده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: این نعمت که خدا نصیب شما کرده مسیر انبیا است. مسیر اولیای خداست و این راه واقعی است، خداوند می فرماید: «با بصیرت و دیده باز و فهم و درک دعوت، به سوی من دعوت کنید».

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بعضی ها راه شیطانی را پیش گرفته اند و وقتی در مسیر شیطان قرار گرفتند، وارد گناهان می شوند و خودشان را در معرض گناه قرار می دهند و آن گاه شیطان به انسان می گوید مقصر خودتان بودید من دعوت کردم شما می توانستید دنباله رو من نباشید!.

وی گفت: خداوند متعال می گوید: شما که راه ترقی و رشد را دارید چرا وارد فرعون و فرعونیان می شوید. زن فرعون آسیه را مثال می زند که با خدا معامله کرد و به خداوند خویش گفت: خدایا خانه خوبی در نزد خودت برایم درست کن و اين گونه با خداوند معامله می کند و وارد بهشت برین می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه خشیت، ترس نیست، بلکه درک غفلت است که این نشانه های یک مومن واقعی می باشد، افزود: انسان باید یاد بگیرد چه بهره ای از دنیا می برد. چرا که این دنیا مزرعه آخرت است، فرصتی به انسان داده اند که در این دنیا توشه بردارد و خودش را برای ابدیت آماده کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: خداوند متعال به حضرت عباس(ع) دو بال داده و هرچه از خداوند بخواهد برایش فراهم می کند و باب الحوائج است، چون دانست چطور بهره خود را از این دنیا و در رکاب امامش بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: انسان در مسیری است که باید ابتدا مسیر را خوب بشناسد و لوازمش را که همان مقدمات است، فراهم کند. پيامبر اکرم (ص) در این باره فرموده است: علما وارثان پيامبرانند، اهل آسمان ايشان را دوست مى دارند و هرگاه بميرند ماهيان دريا تا روز رستاخيز برايشان آمرزش مى طلبند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha