جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حسن هاشمی

حوزه/ حجت‌الاسلام هاشمی گفت: بمناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال با حضور دوازده تیم از مدارس علمیه تبریز برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدحسن هاشمی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: در راستای انجام مأموریت‌های این مرکز در خصوص برنامه ریزی و فعالیت‌های ورزشی مدارس، مسابقات ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در بین مدارس علمیه تبریز در رشته‌های فوتسال با حضور هشت تیم و والیبال با حضور چهار تیم به مدت یک هفته برگزار شد که تیم های برتر پس از برگزاری دیدارهای پایانی شناخته شدند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: با توجه به استقبال طلاب از این مسابقات، تلاش خواهیم کرد برنامه‌ها و مسابقات ورزشی خود را به صورت منظم و در دفعات بیشتری برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام هاشمی افزود: از تیم‌های برتر این مسابقات که به میزبانی سالن ورزشی ناحیه ۱۶ حضرت قاسم(ع) برگزار شد، پس از اربعین حسینی با حضور امام جمعه تبریز تقدیر خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha