جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عبدالرضا سروستانی بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امسال شعار «حب الحسین یجمعنا» برای اربعین انتخاب شد، شعاری که در جهت قرار دادن همه مسلمانان و ارادتمندان خاندان اهل بیت زیر یک چتر که همان چتر اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع فعالان فرهنگی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امسال شعار «حب الحسین یجمعنا» برای اربعین انتخاب شد، شعاری که در جهت قرار دادن همه مسلمانان و ارادتمندان خاندان اهل بیت زیر یک چتر که همان چتر اهل بیت(ع) است، یعنی همه مسلمانان اگر زیر بیرق سرخ حسینی قرار بگیرند سلامت دنیا و عزّت در آخرت را برای همگان در پی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار کرد: زیر پرچم امام حسین(ع) قرار گرفتن باعث خواهد شد تا اقتدار جامعه اسلامی برای همگان روشن شود و لرزه بر پیکره مخالفین اسلام و اهل بیت(ع) می اندازد .

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان بوشهر ادامه داد: مردم با وجود دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب مبنی بر ایجاد مشکلات عدیده به‌ویژه ترویج قومیت گرایی و ملیت گرایی و همین طور مسائل اقتصادی به خوبی نشان دادند که به این راهبرد دشمن نه‌تنها علاقه مند نبودند، بلکه دست رد به سینه بدخواهان زدند و امروز با عشق و علاقه و وحدت و همدلی در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

حجت‌الاسلام سروستانی ابراز داشت: مردم مسلمان و آزاده عراق به‌عنوان میزبان، اوج ارادت خود را به ساحت مقدس عترت پیامبر(ص) به خوبی نشان دادند و با آغوش باز از زائران امام حسین(ع) از اقصی نقاط دنیا استقبال کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha