جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرماندار کامیاران

حوزه/ فرماندار کامیاران در نشست هم اندیشی با روحانیون این شهرستان گفت: امروز جامعه به ویژه جمعیت روستایی و حاشیه نشین بیش از هر زمانی نیازمند ارتباط با روحانیون برای روشنگری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، فرهاد الماسی، صبح امروز در نشست هم اندیشی روحانیون شهرستان کامیاران، به نقش کلیدی روحانیون اشاره کرد و اظهار داشت: نقش روحانیون زمانی می تواند کلیدی باشد که دست روی مسائلی بگذارند که جامعه ما دنبال جواب آن آنها است.

فرماندار شهرستان کامیاران گفت: امروز جامعه به ویژه جمعیت روستایی و حاشیه نشین بیش از هر زمانی نیازمند ارتباط با روحانیون برای روشنگری هستند.

الماسی تاکید کرد:اینکه چرا جامعه اسلامی با وجود تمام ظرفیت ها در برخی مسائل دچار مشکل و آسیب شده باید آسیب شناسی و توسط اقشار تاثیرگذار و صاحب نظر برای رفع این مشکلات راهکار ارائه شود.

وی با طرح ای سوال که چرا نمی توانیم با نسل جوان صمیمی و در ارتباط باشیم؟ عنوان کرد: باید زمینه را برای ارتباط بیشتر با جوانان باز کنیم و با این کار به شبهات و سوالاتی که دارند پاسخ داده شود، تا به دلیل ناآگاهی دچار لغزش و اشتباه نشوند.

فرماندار شهرستان کامیاران با بیان اینکه فضا در دین اسلام در اوج شکوفایی باز بوده به گونه ای که به راحتی همدیگر را نقد و تحمل کرده اند، گفت: در عصر کنونی هم روحانیون باید مرجع جوانان باشند.

الماسی ادامه داد: نقش آفرینی درست روحانیون در روشنگری جوانان مانع از آلوده شدن ذهن و فکر آنها به وسیله تبلیغات مخرب افراد تندرو و افراطی می شود.

فرماندار شهرستان کامیاران با تاکید براینکه مردم پذیرای موعظه و نصیحت روحانیون هستند، اذعان کرد: پس باید راهکار چگونه ارتباط با مردم را پیدا کنند و حلقه های ارتباطی را ابداع و زمینه را برای افزایش انگیزه گرایش به مسائل دینی در جوانان فراهم سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha