جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدير حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ مدیرحوزه علمیه خواهران مازندران گفت: در حال حاضر نیز یکی از چیزهائی که انقلاب را تهدید می کند، اختلافات و گرایشات مختلف سیاسی است که دشمن از آن سوء استفاده می کند، لذا باید با حفظ وحدت توطئه های آنها را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غفاری در نشستی با کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران بیان کرد: در روایتی از نبی مکرم اسلام آمده است " هیچ کس دوستدار ما نیست مگر این که اگر یک قدم بلغزد، ما در قدم دیگر او را نجات می دهیم"، این حدیث نشان دهنده آن است که اهل بیت(ع) ضمانت کرده اند دوستداران خود را نجات دهند، لذا ناسپاسی است که زندگی خود را با این ضمانت و اعتبار بالا در مسیر غیر الهی قرا داده و تباه کنیم.

وی در ادامه گفت: خداوند انسان را عبث و بیهوده خلق نکرده است، بلکه پروردگار هستی ما را آفرید تا مدال پر افتخار عبودیت و بندگی را به گردن ما بیندازد و به مقصد و رشد یافتگی حقیقی برسیم، بنابراین هر چه بندهای بندگی ما بیشتر باشد، در این مسیر محکم تر و ثابت قدم تر خواهیم بود، زیرا کمال انسان در این است که این بندها و نقاط وصل انسان به خداوند بیشتر باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: شیطان بیشتر سراغ انسان هایی می رود که ریسمان های بندگی آنها بیشتر و به خداوند متعال نزدی کتر هستند، زیرا کسانی که نقاط اتصالشان به پروردگار هستی کم است، به راحتی، فریب شیطان را می خورند؛ در مواجهه با دشمن نیز این حکم وجود دارد که هر وقت دشمنان با تمام امکانات و ابزار خود علیه  کشور ما اقدام کردند، نشان می دهد که جمهوری اسلامی قوی و مستحکم شده است.

وی اظهار کرد: خداوند، انسان را خلیفة الله قرار داد و به تمام ملائکه فرمود که بر او سجده کنند، این نشانگر عزیز بودن انسان در نزد پروردگار است؛ همچنین اولین انسان یعنی حضرت آدم(ع) را پیامبر خلق کرد تا نشان دهد که آنها نیاز به رهبر و همراه جهت طی مسیر بندگی دارند.

وی ادامه داد: با توجه به این که خداوند متعال، پیامبر (ص) را اسوه حسنه و الگو برای همه انسانها در همه اعصار معرفی کرده، بنابراین اگر انسان می خواهد به حقیقت خلقت خود و سر منزل مقصود برسد، باید قول، فعل و تمام زندگی حضرت را الگوی خود قرار دهد.

حجت الاسلام غفاری بیان کرد: یکی از امور مهمی که پیامبر(ص) بر آن همواره تاکید داشتند، بحث وحدت است؛ نظام هستی نیز، نظام حق محور و وحدت بوده و همه ما به سمت یک قبله نماز می خوانیم و تمام پیامبران صاحب شریعت و امامان معصوم نیز هیچ گاه در یک زمان با هم پیامبر و امام نبودند، هر چند با هم در یک عصر زندگی می کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز یکی از چیزهائی که انقلاب را تهدید می کند، اختلافات و گرایشات مختلف سیاسی است که دشمن از آن سوء استفاده می کند، لذا باید با حفظ وحدت توطئه های آنها را خنثی کنیم.

ندیر حوزه علمیه خواهران مازندران در ادامه با اشاره به جایگاه بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج یکی از مصادیق وحدت اسلامی و نماد تحقق وعده الهی در قدرت نمایی خداوند، در جماعت مومنین است.

وی گفت: بسیجیان ما در زمان جنگ متخصص در جنگ های نظامی و مسائل سیاسی نبودند، اما در سر تیتر تمام اخبار و تحلیل های سیاسی و نظامی قرار گرفتند و این همه قدرت به خاطر وحدت آنها و تحقق وعده الهی در خصوص انسجام و تمسک به حبل الله بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که استکبار جهانی از این شجره طیبه سیلی خورده است، لذا تمام امکانات خود را علیه بسیج بکار گرفته و متاسفانه برخی دوستان داخلی نیز همصدا با دشمن شده اند؛ امیدواریم این دوستان از مسیر اشتباه خود بازگشته و در جهت تقویت شجره طیبه بسیج گام بردارند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha