جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ش

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که ایثارگران آبرو و ذخیره انقلاب اسلامی هستند و همان‌طور که روزی به فرمان امام خمینی (ره) به جبهه‌ها رفتند، امروز نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: مقاومت جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» درکاشان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در سفر به قمصر پایتخت گل و گلاب ایران، در دیدار با کیوانی آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس گفت : وقتی شما برادران عزیز آزاده را می بینیم که چنین اخلاق نیکو و ساده زیستی دارید، روحیه پیدا می کنیم و می آییم از شما ها درس بگیریم.

 معاون رییس جمهور و ‌‌رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خطاب به این جانباز آزاده با بیان اینکه شماها مایه افتخار امت اسلام هستید و مقام معظم رهبری بارها به بنده توصیه فرموده اند هرکجا که می روید حتما از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان و جانبازان سرکشی کنید، افزود: انقلاب اسلامی امانتی است که به برکت خون شهدا و ایثارگران تا امروز حفظ شده و وظیفه ما نیز پاسداری از این امانت است تا به دست صاحب اصلی آن حضرت امام زمان(عج) رسانده شود.

وی تصریح کرد: توانایی و قدرت نظام جمهوری اسلامی و قرار داشتن آن در چهلمین سال خود با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی ها، به برکت جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که ایثارگران آبرو و ذخیره انقلاب اسلامی هستند و همان‌طور که روزی به فرمان امام خمینی(ره) به جبهه‌ها رفتند، امروز نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، اظهار کرد: مقاومت جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران اسلامی با تمام قدرت در مقابل آمریکا ایستاده اند و اگر دوباره اتفاقی برای انقلاب بیفتد، امثال شماها از این نظام دفاع خواهید کرد.

 کیوانی، آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت در زندان های رژیم بعثی صدام پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha