جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد کلامی

حوزه/ کلامی از راه‌اندازی قریب‌الوقوع مرکز خیریه و نیکوکاری حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که با مدیریت حوزه آذربایجان‌شرقی منعقد شده،‌ قرار است در آینده‌ای نزدیک یک مرکز خیریه و نیکوکاری با محوریت حوزوی شروع به فعالیت کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، محمد کلامی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌ شرقی، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه در مبارزه با فقر مسئولیت دارند،‌ گفت: تعامل با نهادهای حوزوی و دینی یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد در مبارزه با فقر فرهنگی در جامعه است. برای اینکه افزایش آسیب‌هایی مثل طلاق و اعتیاد به افزایش فقر ختم نشود، باید شاخص‌های فرهنگی در جامعه ارتقاء پیدا کند.

وی از راه‌اندازی قریب‌الوقوع مرکز خیریه و نیکوکاری حوزه علمیه استان آذربایجان‌ شرقی خبر داد و گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که با مدیریت حوزه آذربایجان‌شرقی منعقد شده،‌ قرار است در آینده‌ای نزدیک یک مرکز خیریه و نیکوکاری با محوریت حوزوی شروع به فعالیت کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌ شرقی با تأکید بر اینکه کمیته امداد یک نهاد مبارزه با فقر مادی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۹۰۰ طلبه استان آذربایجان‌ شرقی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند. برای گسترش دامنه مبارزه با فقر فرهنگی نیازمند حمایت و همکاری رسانه‌ها و مطبوعات هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha