جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مینو اصلانی

حوزه/ مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای زنان دستاوردهای فوق العاده ای در مسیر بندگی خدا داشت، گفت: انقلاب به زنان هویت و کرامت داد، چراکه زن مانند کالا در جامعه مطرح بود و بجای فطرت الهی ، ظاهر او نشان داده می شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور امروز در اجلاسیه شهدای زن خراسان جنوبی، اظهار داشت: همه مسیر و راهی که بعد از انقلاب طی کردیم برگرفته از عاشورای حسینی و قیام بزرگی است که الی الابد سرلوحه حرکت و زندگی و حیات طیبه است.

وی با بیان اینکه اگر لحظه ای تامل کنیم در مورد لقب اباعبدالله همه لحظه ها برای ما شیرین خواهد شد، افزود: دستگاه استکباری در دوران سیدالشهدا حرکت های عمیقی برای مخالفت با قدرت اسلام رقم زده بود و فقط مسئله کسب قدرت مطرح نبود.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور عنوان کرد: یهودیان اساسا به دنبال قطع ارتباط انسان با خدا و تربیت انسان ها با معیارهای خودشان بودند و این معنای استکبار است.

اصلانی متذکر شد: حضرت سیدالشهدا(ع) با قیامش یک بار دیگر انسان را به خدا متصل کرد و چشم انسان را به سوی خدا باز کرد و راه عبودیت را یکبار دیگر به بندگان یاد داد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز بندگی خدا می کنیم مدیون سالار شهیدان هستیم، گفت: زمان گذشت تا یکبار دیگر استکبار در قرن 14 هجری رخ نشان داد و آن هم نه در خفا بلکه در جلوت.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور مطرح کرد: همه تئوریسین های این خط شیطان بزرگ به آشکارا اعلام کردند که انسان به خدا نیازی ندارد، همه حتی فوکویاما هم گفت خدامحوری یک امر شخصی است و اساسا خدا در زندگی جایی ندارد.

اصلانی اضافه کرد: زمانی که می رفت ارتباط انسان و خدا قطع شود قیام امام و انقلاب اسلامی شکل گرفت و یکبار دیگر نشان داد خداوند در زندگی جاری است و عبودیت مدیون توجه به پروردگارش است، بنابراین یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب در قرن حاضر همین است.

اصلانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای زنان دستاوردهای فوق العاده ای در مسیر بندگی داشت، متذکر شد: انقلاب به زن هویت و کرامت داد، چراکه زن مانند کالا در جامعه مطرح بود و بجای فطرت الهی که رخ نمایاند ظاهر او نشان داده می شد.

وی ادامه داد: امروز شاهد رشد و شکوفایی میلیون ها زن در عرصه های مختلف هستیم، حتی در آمارهای بین المللی زن و خانواده در ایران جزو مستحکم ترین خانواده ها در جهان است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: در فرهنگ منحط غربی، خانواده و زن هویتی ندارد و متفکران غربی می گویند که زن بی هویت ترین زمان خودش را در غرب به سر می برد و فقط یک کالا است.

وی اضافه کرد: دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد و کسانی می توانند از این پیچ عبور کنند که زن های انقلابی و ولایتمدار باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه دنیا همه گفتمان های مادی دوران یونان و پادشاهی و آنارشیستی را تجربه کرده و امروز به دنبال یک گفتمان آشکارساز مبتنی بر فطرت انسان است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی این گفتمان را به آزاد اندیشان منتقل می‌کند به شرطی که ما در مسیر بصیرت بمانیم و این جماعت‌ها ادامه داشته باشد باید در این پیچ تاریخی دنیا گفتمان انقلابی را انتخاب کرده و ما نیز باید نقش مادری و تربیتی خودمان را به درستی ایفا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مادران شهدا نشان دادند که در میدان هستند، مطرح کرد: در پیام رهبر انقلاب به کنگره هفت هزار زن شهید کشور، الگوی سوم را ستاره های درخشانی دانست که برای راهبری زنان در عالم هستند، پس ما به خوود می بالیم که هستیم و تا هستیم مسیر شهدا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha