جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانواده

حوزه/ در نخستین جشنواره «تجلیل ازحامیان خانواده» کاشان، از آیت الله عبدالنبی نمازی به دلیل نگاه ویژه و تلاش های اثرگذار در حوزه خانواده، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کاشان، شب گذشته در نخستین جشنواره «تجلیل از حامیان خانواده» که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاشان برگزار شد، از آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، به دلیل نگاه ویژه و تلاش های اثرگذار در موضوع خانواده، تجلیل و قدردانی شد.

 سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان نخستین جشنواره تجلیل از حامیان خانواده، در شهرستان دارالمومنین کاشان، خانواده را هسته پویایی و تحرک جامعه دانست و اظهارکرد: اگرخانواده باشد انسان هست و اگر خانواده فرو بپاشد، انسان نیز از بین می رود.

وی به جایگاه خانواده در اسلام  و تمام ادیان الهی اشاره و تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع خانواده، رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصا جلساتی را با مسئولان و کارشناسان برگزار می کنند که آخرین جلسه معظم له پیرامون خانواده هفته گذشته بود .

سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، نشان و برند کاشان در کشور را فرهنگ و اصالت دینی دانست و گفت: مهم تربن گوهری که باید حفظ شود، خانواده است

تکبیرگو، دادستان کاشان، نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، با تاکید بر لزوم تحکیم بینان خانواده در جامعه اسلامی، از  برگزارکنندگان  این جشنواره  قدردانی کرد.

بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم  با برگزاری جشن گلریزان بیش از 9 میلیارد ریال کمک نقدی برای حمایت از زندگی زوج های جوان توسط خیران و صنعتگران جمع آوری شد.

اشتغالزایی 30 جوان، اهدای تخنه فرش برای جهیزیه، ارائه مشاوره رایگان به زوج های جوان نیز از جمله کمک های غیرنقدی خیران به جوانان، در این جشنواره بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha