جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مبلغین

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با حضور ۱۴۰ روحانی، دوره آموزشی مبلغان بومی و مستقر در بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ارتقاء علمی و همچنین مهارت های ارتباطی جهت ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) و سبک زندگی قرآنی و اسلامی با رویکرد آموزش نکات کلیدی جهت فعالیت های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در قالب خیمه های معرفتی که در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان برپا می شود دوره آموزشی مبلغان بومی و مستقر در بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان آغاز شد.

وی در ادامه افزود: در این دوره آموزشی شامل موضوعاتی همچون؛ معرفی امامزادگان(شرح حال، شهرت و زیارتنامه بقاع شاخص)، اخلاق کاربردی و.... است که این مباحث توسط اساتید مجرب برای حاضران تدریس می شود و در پایان این دوره نیز به حاضران گواهی پایان دوره از طرف معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان اعطاء می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: این دوره دو روزه از صبح روز چهارشنبه 28 آذر ماه همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در اردوگاه کشوری شهید بهشتی(ره) اصفهان واقع در شهر ابریشم شهرستان فلاورجان آغاز شده و بعدازظهر امروز پنجشنبه 29 آذر به پایان می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha