جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معارفه مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی قم

حوزه/ آئین معارفه حجت الاسلام عزت زمانی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، امروز با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، سرپرست استانداری استان قم، برخی اعضای شورای شهر قم، نمایندگان بیوت مراجع، شورای ائمه جماعات و هیات‌های مذهبی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آئین معارفه مدیرکل جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، امروز با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، سرپرست استانداری استان قم، برخی اعضای شورای شهر قم، نمایندگان بیوت مراجع، شورای ائمه جماعات و هیات‌های مذهبی استان برگزار شد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اهمیت قم و حوزه علمیه قم، جایگاه این مجموعه را در این استان بسیار مهم بیان کرد.

وی با اشاره به بخش‌هایی از نهج البلاغه در تبیین شرایط موجود گفت: آنچه مهم است، آنکه ما در شرایط دشوار جنگ نرم فرهنگی و تمدنی به سر می‌بریم و همه باید بدانیم و هوشیار باشیم که در این جنگ کدام جبهه را برای مبارزه آغاز کرده‌ایم و باید متوجه باشیم از چه کسانی در این جنگ باید مراقبت کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، خط مقدم را چشم سپاه دانسته گفت: جنگ فرهنگی امروز به دین و دیانت مردم گره خورده است؛ ما وظیفه داریم در کنار مردم شریف‌مان بایستیم و خدمت کنیم و گام‌های مستحکم تمدنی را استوارتر از گذشته برداریم و به برکت اخلاص و مقاومت مردم پیروز خواهیم شد؛ کارهای سنگین و بارهای بزرگی بر دوش سازمان است و قم یک شهر و استان در میان بقیه استان‌ها نیست؛ بلکه ممتاز از بقیه استان‌ها بوده و توقع بنده از دوست عزیزم آقای عزت زمانی به واسطه شناختی که از ایشان دارم خطیر است.

پس از سخنان حجت الاسلام و المسلمین قمی حکم مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان قم قرائت گردید و در ادامه حجت السلام و المسلمین عزت زمانی با حضور در جایگاه با اشاره به اهمیت استان قم در کشور و جهان گفت: امروز قم مرکز حوزه علمیه و مرکز تربیت و تعلیم در دنیا است و سالیانه ده‌ها هزار جلد کتاب و نرم افزار از قم به سراسر کشور و اقصی نقاط جهان صادر می‌شود و هزاران طلبه در قم تحصیل می‌کنند که این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین اسکندری نیز با تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به همه ثابت نماییم که این انقلاب به حرکت خود ادامه خواهد داد و هر روز پایه‌های آن مستحکم‌تر از گذشته خواهد بود.

وی ابراز داشت: راهکار حفظ انقلاب تقویت مبانی اعتقادی مردم نسبت به اسلام ناب است و اگر مردم نسبت به مبانی اعتقادی سست شوند ریشه‌های این انقلاب سُست خواهد شد؛ انقلاب بدون مبانی اعتقادی یا به سمت غرب خواهد رفت یا به سمت غرب و تنها روحیه انقلابی کافی نیست بلکه توجه به مبانی اعتقادی اسلام ناب با تقریر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ضامن بقای انقلاب خواهد بود.

در ابتدای این برنامه، حجت الاسلام والمسلمین چل اخترانی به نمایندگی از شورای هیئات مذهبی استان قم گزارشی را از عملکرد شورا ارائه کرد و از زحمات مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تجلیل و تقدیر نمود.

آئین معارفه حجت الاسلام عزت زمانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قم، در ساختمان اداره تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

گفتنی است در این نشست، لوح تقدیرهایی از طرف جمعی از مسئولین و کارکنان سازمان تبلیغات به حجت الاسلام والمسلمین اسکندری، مدیرکل سابق این استان تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha