جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی - سمنان

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز هم‌افزایی بیش‌ازپیش حوزه علمیه و سپاه پاسداران در راستای کادرسازی سازی برای جبهه انقلاب اسلامی لازم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی، امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان سمنان به میزبانی دفتر مدیریت حوزه استان، با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شرایط امروز کشور با توجه به هجمه‌های بیش‌ازپیش دشمنان انقلاب اسلامی شرایط خاص و ویژه‌ای است که این مسئله نیازمند عزم و همت مضاعف نیروهای انقلابی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: باید وحدت مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حوزه علمیه در راستای تقویت نیروهای انقلابی افزایش یابد و امروز هم‌افزایی بیش‌ازپیش این دو نهاد در راستای نیرو سازی برای جبهه انقلاب اسلامی لازم است.

وی افزود: به‌عنوان‌مثال در جنگ رسانه‌ای شاهد هجمه‌های سنگین دشمنان در عرصه رسانه هستیم که مقابله با این امر نیازمند افرادی کارآمد، توانمند، انقلابی و کارآزموده است.

سرهنگ دامغانی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام، جبهه انقلابی را تقویت می‌کند، خاطرنشان کرد: در هر جامعه‌ای حرف اول را همدلی و وحدت می‌زند و در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در آستانه چهل‌سالگی بیش از هر زمان نیازمند تقویت وحدت رویه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha