جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام بداخشان

حوزه/ استاد حوزه علمیه بیرجند نارضایتی مردم از گرانی‌ها را از بی تدبیری مسئولان دانست و خواستار جلوگیر از افزایش بی رویه قیمت ها شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام لعل بدخشان، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید باهنر مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند، اظهار داشت: کسی که بصیرت ندارد و چشم دلش روشن نیست نمی‌تواند حقیقت را ببیند.

وی افزود: واژه بصیرت 2 مرتبه در آیات قرآن آمده است و باید بدانیم که یکی از نیازهای جامعه امروز بصیرت افزایی است چراکه با بصیرت، نقشه‌های شوم دشمنان از بین می رود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مقام رهبر عزیز انقلاب بارها آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کرده اند، عنوان کرد: متاسفانه همچنان برخی در کشور با بی بصیرتی دل به مذاکره با دشمن بسته اند.

بدخشان یادآور شد: آمریکا از ترس عربده‌کشی می‌کند و با این حال برخی از مسئولان حل مشکلات اقتصادی را به غرب گره زده اند.

وی نارضایتی مردم از گرانی‌ها را از بی تدبیری مسئولان دانست و متذکر شد: افزایش قیمت کالاها و قیمت دلار نشان از بی مبالاتی دولتمردان دارد و دلیلی بر نداشتن نظارت کافی بر بازار است.

این کارشناس حوزوی با بیان اینکه دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی، می‌خواهد مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کند، خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم که دچار بی بصیرتی نشویم و بصیرت خود را بالا ببریم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha