جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کرمی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری شش دوره آموزشی ارتقای سطح علمی مبلغین و مبلغات برای حضور و پاسخگویی به مردم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام مجید کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار کرد: دومین دوره آموزشی با حضور مبلغین و مبلغات بومی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با حضور 120 نفربه میزبانی آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد(ع)برگزار شد.

وی افزود: پس از پایان این دوره های آموزشی که تا سال آینده ادامه می یابد از شرکت کنندگان برای حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه برای خدمت رسانی به زائران در زمینه پاسخگویی به شبهات، احکام ومشاوره خانواده دعوت می شود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد تصریح کرد: اولین دوره آموزشی با موضوع تربیت کودک با حضور مبلیغن و مبلغات و دومین دوره با موضوع سوادرسانه ای و چندرسانه ای با حضور دوتن از اساتید برجسته قم برگزار شد.

حجت الاسلام کرمی اظهار امیدواری کرد: مبلغین و مبلغات با حضور در این دوره های آموزشی از جمله فن خطابه، مشاوره خانواده، احکام وقف، احکام عمومی و ... با سطح بالای علمی  در جامعه حضور یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha