جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام قلی پور - امام جمعه بابلسر

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که نهم دی یادآور حضور آگاهانه ملت با بصیرت ایران اسلامی در بعیت دوباره با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: این حماسه عظیم در جهت حمایت ملت بزرگ ایران اسلامی از کیان انقلاب اسلامی رویداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در این شهرستان، نهم دی را روز عظمت اسلام و انقلاب دانست.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در چنین روز با عظمتی عزت و عظمت خود را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: دشمنان انقلاب در سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات تلاش کردند زمینه براندازی نظام را فراهم کنند که با هوشیاری رهبری و مردم خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نهم دی روز تجلی ولایت مداری و بصیرت ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در موضوع بصیرت پیشگام تر از بسیاری از خواص گام برداشتند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که اگر بصیرت انقلابی ملت ایران نبود حماسه نهم دی اتفاق نمی افتاد، تصریح کرد: این ملت با بصیرت چهار دهه است با همین روحیه و تفکر در دفاع از انقلاب حرکت می کنند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که دشمن به خیال خام خود فکر می کرد می تواند با تکیه بر یک مسئله دروغین و ساختگی مسیر مردم را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در هر شرایطی حامی و پشتیبان انقلاب و رهبری نظام هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید هوشیار باشیم چون فتنه ها همواره وجود دارد، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز هشدار دادند دشمن ممکن است برای سال آینده برنامه ها و توطئه هایی را در دستور کار داشته باشد که باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که امروز یکی از مهم ترین مسائلی که موجب خنثی شدن توطئه دشمن در کشورمان می شود وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشورمان باید تلاش کنند از آلام و گرفتاری های مردم بکاهند تا شاهد کاهش مشکلات در کشور باشیم.

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز در شرایطی ملت بزرگ ایران حماسه نهم دی را گرامیداشتند که در یک شرایط سخت اقتصادی به سر می برند، افزود: این حضور در چنین شرایط خاص نشان از عشق و علاقه ملت به انقلاب و رهبری نظام است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور گسترده ملت ایران در بزرگداشت حماسه نهم دی نشان می دهد که آرمان ها و ارزش های انقلاب زنده و پویا است و تلاش دشمنان در کمرنگ کردن این آرمان ها بی فایده است، بیان داشت: این ملت تا آخرین لحظه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند و اجازه فتنه انگیزی به دشمنان را نخواهند داد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که نهم دی یادآور حضور آگاهانه ملت با بصیرت ایران اسلامی در بعیت دوباره با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: این حماسه عظیم در جهت حمایت ملت بزرگ ایران اسلامی از کیان انقلاب اسلامی رویداد. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha