جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علیرضا عطایی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به اینکه اهداف حضرت امام (ره) از تشکیل حکومت اسلامی، اجرای احکام الهی و از بین بردن فقر و فاصله طبقاتی آحاد جامعه بود، گفت: علی رغم کوتاهی برخی مسئولین، خدمات و برکات انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم طاغوت قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام علیرضا عطایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تمسک به آیه 46 سوره مبارکه سبأ که می فرماید« قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى...» بگو که من به یک سخن شما را پند می‌دهم و آن سخن این است که شما خالص برای خدا دو نفر دو نفر با هم یا هر یک تنها قیام کنید»، گفت: حضرت امام(ره) با نیت الهی نهضت اسلامی را آغاز، و پیروانش سینه به سینه با تحمل مشقات مردم را از ظلم طاغوت آگاه کردند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه در طول تاریخ تشیع از زمان بنی امیه و بنی عباس تا زمان قاجار قیام های متعددی علیه ظلم صورت گرفت، افزود: قیام خرداد 42 به رهبری حضرت امام(ره) برخلاف تمامی ظلم ستیزی ها در تاریخ تشیع و بدور از نبرد مسلحانه، حرکتی فرهنگی برای پیروزی بود.

حجت الاسلام عطایی با اشاره به اینکه امام(ره) قبل از آغاز مبارزات انقلابی با تربیت شاگردان مستعد و متدین شاکله اصلی نهضت را بوجود آورد، ادامه داد:  پس از رحلت حضرت امام(ره) با همه دشمنی های استکبار، انقلاب اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب مسیر خود را به سلامت می پیماید.

 وی با بیان اینکه اکنون در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم، اظهار کرد: همان طور که انسان چهل ساله تلخ و شیرین روزگار را می چشد و در برابر آفت ها واکسینه می شود، انقلاب اسلامی با عمر 40 سالگی در برابر ویروس دشمنی ها آبدیده شده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) مبارزه را از دل توده مردم شروع و بدور از فعالیت مسلحانه انقلاب را به پیروزی رساند، گفت: امام(ره) با بسیج توده ها رژیم طاغوت را ریشه کن کرد.

حجت الاسلام عطایی با بیان تلخی های پیش آمده در مسیر رشد و تکامل انقلاب اسلامی که با امدادهای غیبی یکی پس از دیگری آنها را پشت سر گذاشته ایم، افزود: انقلاب جوان علی رغم خیانت منافقین، کارشکنی بنی صدر نفوذی، جنگ تحمیلی، تحریم ها، باند مهدی هاشمی و خیانت خواص در فتنه 88 و...، 40 سالگی او را جشن می گیریم.

وی تصریح کرد: درخت نونهال انقلاب، الآن باقامتی استوار با پشتوانه الهی و مردمی آسیب ناپذیر شده که شاهد برکات آن در شکست هیمنه آمریکا در خاورمیانه و جهان هستیم. 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به اینکه اهداف حضرت امام (ره) از تشکیل حکومت اسلامی، اجرای احکام الهی و از بین فقر و فاصله طبقاتی آحاد جامعه بود، ابراز داشت: علی رغم کوتاهی برخی مسئولین، خدمات و برکات انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم طاغوت قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام عطایی با تاکید بر انجام تکلیف شرعی و انقلابی در هر موقعیت و سنگری که قرار گرفته ایم، گفت: باید قدردان مردمی بود که در تمامی صحنه ها پشتیبان نظام اسلامی بوده، گرچه خدمات ارائه شده از طرف مسئولین شایسته آنان نیست.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha