جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر تبیین و تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب از سوی مدیران و مسئولان در کشور، تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تبلیغ صحیح خدمات انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت السلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسولان، از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در مراسم بزرگداشت نهم دی تجلیل کرد.

وی با بیان این که چنین حضور ارزشمندی آن هم در شرایط سخت اقتصادی بسیار ارزشمند است، افزود: ملت بزرگ ایران در آستانه دهه چهارم انقلاب با خلق حماسه دیگری حمایت خود را از انقلاب و رهبری در مقام عمل ثابت کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شوند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در آستانه دهه چهارم به عنوان یکی از قدرت های جهانی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: پیشرفت های امروز کشور در سایه چهار دهه تحریم و فشار دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی به دست آمده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر تبیین و تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب از سوی مدیران و مسئولان در کشور، خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تبلیغ صحیح خدمات انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه نکا با بیان این که دشمنان ملت ایران به سرکردگی آمریکای جنایتکار در ماه های اخیر همه توان و اعتبار نداشته خود را به کار گرفته تا ملت بزرگ ایران را از انقلاب اسلامی دور کند، بیان داشت: دشمنان بدانند ملت بزرگ ایران با قدرت در برابر توطئه ها و فشارهای آنها خواهد ایستاد و از مسیر انقلاب خارج نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان کشور نیز در شرایط امروز جامعه تلاش خود را باید دو چندان کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمندی که در کشورمان وجود دارد، نباید مردم با مشکلات اقتصادی مواجه باشند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تجربه ثابت کرده نمی توان به وعده های دروغین کشورهای غربی اطمینان کرد، تصریح کرد: اروپایی ها در چند ماه اخیر به بهانه های مختلف از عمل به تعهدات خود سر باز زده اند.

امام جمعه نکا با تأکید براین که مسؤولان باید بدانند به هیچ کشور غربی نمی توان اعتماد کرد، افزود: باید به جای دل بستن به وعده های اروپایی ها از توان و ظرفیت بومی در جهت رفع مشکلات مردم استفاده شود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha