جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 475041
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
سید طباطبایی

حوزه/ مدرسه علمیه امام علی (ع) شهرستان سلماس ۴ سال است که به عنوان یک حوزه قرآنی فعالیت می‌کند و طلاب در کنار دروس حوزوی، به حفظ قرآن مشغول هستند و در طول این مدت، ۷۰ طلبه حافظ قرآن در این مدرسه تربیت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، در نشست صمیمی با طلاب حافظ قرآن مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس، با اشاره به ارزش حفظ قرآن در روایت ائمه معصومین(ع)، اظهار داشت: قرآن کریم نور است و هر کس که حافظ قرآن باشد و در این مسیر قدم بردارد مورد رحمت خدای متعال قرار خواهد گرفت و دوستی با این افراد مصداق دوستی با خدا است.

وی در ادامه به برنامه‌های مدرسه علمیه قرآنی امام علی(ع) سلماس پرداخت و گفت: در ترم دوم تحصیلی هم مانند ترم اول برنامه‌های حفظ قرآن در مدرسه اجرایی خواهد شد و طلاب همان گونه که در گذشته بعد از نماز صبح برای حفظ قرآن وقت می‌گذاشتند، در ترم دوم هم برنامه‌های خود را برای حفظ قرآن تنظیم کنند و آنچه را که در گذشته حفظ کردند هر روز مرور کنند تا در ذهنشان ملکه شود.

مدیر مدرسه امام علی(ع) سلماس افزود: در ترم دوم یک کلاس برای مرور محفوظات قبلی طلاب اختصاص پیدا کرده است تا بتوانند محفوظات خود را به صورت مدون ادامه دهند.

لازم به ذکر است، مدرسه علمیه امام علی(ع) شهرستان سلماس 4 سال است که به عنوان یک حوزه قرآنی فعالیت می‌کند و طلاب در کنار دروس حوزوی، به حفظ قرآن مشغول هستند و در طول این مدت، 70 طلبه حافظ قرآن در این مدرسه تربیت شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha