جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقات قرآنی ورزشکاران

حوزه/ چهارمین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در ۵ رشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، چهارمین دوره مسابقات قران کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در ۵ رشته برگزار می شود.

امیر تقی زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، گفت: طبق روال سالهای قبل، مسابقات قرانی ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان در بخشهای قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ کل قران و فهم زبان قران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات برای ورزشکاران در کلیه رده های سنی، برای جوانان در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال و برای کارکنان ادارات ورزش و جوانان با وجود حکم کارگزینی امکان پذیر می باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی افزود: طبق آیین نامه این مسابقات، ورزشکاران عضو تیمهای ملی از حضور در مرحله استانی معاف بوده و مستقیما به مرحله کشوری راه پیدا می کنند. همچنین برای حضور شرکت کنندگان در مرحله کشوری، کسب حداقل ۷۰ امتیاز ضروری است.

گفتنی است؛ مهلت ثبت نام برای شرکت در چهارمین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان تا سی ام دی ماه می باشد، علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند از طریق سایت (http://www.javan-varzesh-qoran.ir) اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha