جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: تاسیس حوزه علمیه خواهران یکی از رویش های مهم انقلاب اسلامی است. در استان قزوین ۱۵۰۰ نفر در حال تحصیل و۷۰۰ نفر دانش آموخته می باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو در جلسه هم اندیشی پژوهشی معاونین مدارس علمیه استان قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دو پیام مهم برای جهانیان داشت که همانا تحقق مفاهیم آیات نورانی خدای متعال در قرآن مجید و دیگری یاس و نامیدی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که آمریکا و ایادی استکبار جهانی در منطقه به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند در برابر اراده، ایمان، اقتدار و پیشرفت ایران مقابله و ایستادگی کنند، افزود: امروز به برکت ملت بصیر ایران اسلامی و رهبری معظم انقلاب ، به خود باوری در زمینه های مختلف رسیده ایم که باید شکرگزار باشیم، چرا که توانسته ایم به خودمان تکیه کنیم و به دولت های غربی و شرقی نه بگوییم.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: امروز در زمینه پیشرفت نظامی به جایی رسیده ایم که ناوهای آمریکایی جرات نزدیک شدن به آبهای سرزمینی ما را ندارند که این از اثرات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کاظم لو، به رشد حوزه های علمیه هم اشاره و بیان کرد: امروز نه تنها در نقاط مختلف کشور، بلکه در کشورهای مختلف جوانان زیادی مشتاق و تشنه معارف اسلامی و دینی هستند و جامعه المصطفی این مسئولیت مهم را عهده دار است.

وی عنوان کرد: تاسیس حوزه علمیه خواهران یکی از رویش های مهم انقلاب اسلامی است، در استان قزوین 1500 نفر در حال تحصیل و700 نفر دانش آموخته می باشند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: حوزه های علمیه خواهران امروز در دفاع از ولایت، تبلیغ ارزش های اسلامی و حضور در عرصه های علمی و پژوهشی بسیار تاثیرگزار بوده و عملکرد مطلوب وقابل قبولی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha