جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین از اعزام بیش از ۵۰ مبلغ به مناطق مختلف استان قزوین در ایام الله دهه مبارکه فجر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر مدارس علمیه قزوین، گفت: امسال با همکاری حوزه علمیه قزوین، مبلغینی به روستاها و شهرهای استان قزوین جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین نشست های تخصصی با فعالان عرصه فرهنگی، اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: این افراد از مبلغین خوش فکر و با برنامه هستند که بارها در برنامه ها و مناسبت های مختلف در روستاها و شهرها جلسات مختلفی داشته اند.

وی بیان کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون قبل از اعزام مبلغین به شهرها و روستاهای استان، جلسات مختلف آموزشی و همچنین توزیع برشورها، کتاب های مختلف در مناسبت های گوناگون به این افراد اهدا شده تا بتوانند بیشتر بر روی موضوعات متمرکز شده و برای مردم و جوانان تبیین و روشنگری نمایند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آنچه که امروز برای دشمنان ایران اسلامی مایه شرمندگی و ذلت و خواری است، پیشرفت و اقتدار در همه زمینه های مختلف بوده که روحانیت باید این اقتدار و عظمت را بارها در تریبون ها و منابر مختلف بیان نمایند.

حجت الاسلام مصطفایی اتحاد، همبستگی و وحدت را رمز عبور از مشکلات و تحریم ها دانست و بیان کرد: دشمنان همیشه در طول این چهل سال از انقلاب اسلامی، به دنبال تفرقه و ایجاد اغتشاشات در کشور بوده، ولی خوشبختانه همیشه این برنامه ها و اهداف شوم آنها نقش بر آب شده که لازمه وحدت و همبستگی در جامعه، بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی اظهار کرد: خداوند در این ارتباط در قرآن می‌فرمایند اگر مسلمانان در برابر این نقشه‌های شوم دشمنان استقامت بورزند، حتما دشمنان موفق به اجرای اهداف خود نخواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha