جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرضیه هاشمی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: آمریکا یکی از کشورهای ناقض حقوق بشر است و دستگیری خبرنگار فعال و مسلمان آمریکایی یکی از این مسائل است و رسانه ها باید مظلویت او را به تمام دنیا مخابره نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین ضمن ابراز تاسف از دستگیری خانم مرضیه هاشمی، مجری  شبکه پرس  تی وی، گفت: آمریکا بارها در مسائل مختلف، ایران اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می کند، در حالی که این کشور همیشه ناقض حقوق بشر است و بدون هیچ بهانه ای خبرنگار فعال و مسلمان را دستگیر کرده است.

وی خاطرنشان کرد:  قدرت های استکباری به ویژه آمریکا دم از حقوق  بشر مى زند و شعارهاى بشردوستانه  آنان گوش جهانيان را كر كرده، اما در عمل به گونه دیگری برخورد می کنند. کشتارهای بی‌رحمانه مردم کشورهای مختلف از سوی آمریکا بزرگترین سند جنایات این کشور در نقض آشکار حقوق بشر است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: آمریکا یکی از کشورهای ناقض حقوق بشر است و دستگیری خبرنگار فعال و مسلمان آمریکایی یکی از این مسائل است و رسانه ها باید مظلویت او را به تمام دنیا مخابره نمایند.

حجت الاسلام محبی عنوان کرد: آمریکا باید هرچه سریعتر این بانوی مسلمان که در غل و زنجیر گرفتار شده را آزاد کند و از جامعه رسانه ای عذرخواهی نماید.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha