سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تقدیر از از فعالیت های جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی، گفت: نیروهای جهادی در مناطق محروم کشور، نور امید در دل مردمان بسیاری روشن کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز با مدیر و کارکنان قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین، ضمن قدردانی از تلاش های این قرارگاه در روستاها و مناطق محروم، گفت: کارهای عمرانی و فرهنگی که این قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستا ها و نقاط محروم انجام می دهد، کاری بسیار ارزشمند بوده ونزد خدای متعال اجر و ثواب فراوانی در برخواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: یکی از کار‌های بسیار شایسته‌ای که در بسیج در حال انجام است و سال به سال قوی‌تر و تکامل یافته‌تر می‌شود، همین موضوع گروه‌های جهادی است که در روستاها و شهرهای کم برخوردار، به منظور محرومیت‌زدایی انجام می شود. این‌گونه فعالیت‌ها با اهداف ارزشمند و والایی انجام می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین آنها، تثبیت جمعیت در روستاها و ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و نیز توانمند‌سازی اهالی روستاسن.

وی با اشاره به حضور روحانیون در روستا ها، خاطرنشان کرد: حضور روحانیت در این مناطق برای اجرای برنامه های فرهنگی و تبیین احکام اسلام و قرآن می تواند بسیار اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی در مناطق محروم کشور، نور امید در دل مردمان بسیاری روشن نموده و شما همین روحیه جهادی را بیش از پیش در خود تقویت کنید.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان بر ضرورت ارتباط بیشتر کارکنان و مهندسان قرارگاه پیشرفت و آبادانی با روحانیت تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha