جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی در باورها و جان مردم ریشه دارد، چرا که با خون پاک هزاران شهید شجاع ودلاور عجین شده و باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در دید ار با جمعی از مسئولین ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه شهرستان تاکستان برگزار شد، گفت: اگر مجاهدت و فداکاری شهدا در دفاع از انقلاب اسلامی نبود، ایران اسلامی دچار تلاطم و بحران می شد. امروز همین روحیه شهادت طلبی و ایثارگری مردم ایران اسلامی، نهال انقلاب را به 40 سالگی رسانده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: انقلاب اسلامی در باورها و جان مردم ریشه دارد، چرا که با خون پاک هزاران شهید شجاع ودلاور  عجین شده  و باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت حضور مردم غیور و به پشتوانه شهدای گرانقدر قله های موفقیت را طی کرده و با قدرت در مسائل منطقه ای اظهار نظر می کند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز ملت پای ارزش های نظام و دستاوردهای شهدا ایستاده و قاطعانه با دشمنان و بدخواهان این انقلاب مبارزه خواهد کرد.

وی به برگزاری برنامه های دهه مبارکه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: همه مسئولین و آحاد مردم باید در برگزاری باشکوه این ایام، به کوری چشم دشمنان و استکبار جهانی حضوری بانشاط داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha