جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از راه اندازی ۸ پایگاه فرهنگی اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، بعدازظهر امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان بوشهر از راه‌اندازی 8 پایگاه فرهنگی اجتماعی در این استان خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که این نشست در خصوص بررسی و گفتگو پیرامون آسیب های اجتماعی محلات آسیب‌پذیر برگزار شده، گفت: پی‌گیری و رصد فعالیت‌های اجتماعی در سطح کشور از وظایف دستگاه‌های اجرایی است.

وی اظهار داشت: جلسات ستاد مدیریت آسیب‌های اجتماعی در سطوح عالی کشور در محضر رهبر معظم انقلاب تشکیل می‌شود و همه‌ دستگاه‌های اجرایی موظف به تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: فعالیت‌ها و طرح‌های اجرایی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بر اساس آمایش سرزمینی و رصد فرهنگی انجام می‌شوند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که هشت پایگاه فرهنگی اجتماعی در بهمن ماه امسال در سطح استان به فعالیت خواهند پرداخت، اضافه کرد: از این پایگاه‌‌ها، تعداد چهار پایگاه در شهرستان دشتستان و چهار پایگاه دیگر در سطح شهرستان بوشهر، در محله‌های تنگک‌های سه گانه و محله رایانی راه اندازی خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر لزوم مشارکت همه‌ی دستگاه‌های اجرایی در این طرح اظهار داشت: مبارزه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید با هم‌افزایی همه‌ دستگاه‌های اجرایی و در سطح شهرستان با مدیریت مطلوب و همچنین محوریت فرمانداری انجام پذیرد.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه در این طرح 15 دستگاه اجرایی هم‌افزایی و مشارکت دارند، ادامه داد: مراکز و موسسات فرهنگی محلات هم باید با محوریت روحانی مستقر در این پایگاه‌ها رسالت خود را در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام دهند.

فرماندار بوشهر نیز در این نشست با اشاره به محوریت روحانیون در پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی گفت: مطالبات مردم از زبان روحانیت مطرح شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

گفتنی است، در پایان این نشست شرکت‌کنندگان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون کاهش آسیب‌های اجتماعی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha