جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از مبلغان با آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ رئیس مرکز تخصصی کلام مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: مراجع عظام تقلید خدمات فراوانی را به مردم و مسلمانان ارائه می کنند و لذا امیدواریم روزی بتوانیم خدمات عظیم مراجع را به مردم عرضه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسین حبیبی تبار در دیدار جمعی از مبلغین با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، بیان کرد: بخش اعزام مبلغ به مناطق محروم دفتر آیت الله مکارم شیرازی از سال 1376 کار خود را اغاز کرد.

وی اعزام مبلغ به مناطق محروم را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه در مناطق آسیب پذیر وهابیت میدانی برای تاخت و تاز پیدا می کنند؛ لذا مؤمنین و ائمه جمعه آن مناطق تقاضاهایی برای اعزام مبلغ داشتند.

 رئیس اعزام مبلغ به مناطق محروم دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید خدمات فراوانی را به مردم و مسلمانان ارائه می کنند؛ لذا امیدواریم روزی بتوانیم خدمات عظیم مراجع را به مردم عرضه کنیم.

وی گفت: ساخت بیش از 400 مسجد، تکمیل حدود 178 مسجد، 57 سرویس بهداشتی، احداث بیش از 200 حمام و غسالخانه، ساخت مدرسه و حوزه علمیه تنها بخشی از اقدامات مرجع عالی قدر آیت الله مکارم شیرازی در مناطق محروم است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیبی تبار عنوان کرد: تجهیز کتابخانه، توزیع مواد غذایی و پوشاک و توزیع مبلغ به مناطق محروم را از دیگر اقدامات در این مناطق برشمرد.

رئیس مرکز تخصصی کلام مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اهمیت اعزام ملبغ به مناطق محروم گفت: بسیاری از این مناطق نزدیک مرزها قرار دارند؛ بنابراین اگر ما ورود نکنیم افرادی از آن طرف مرز ها برای تبلیغ به این مناطق ورود خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha