جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: دشمنان نظام اینگونه می پندارند که حضور ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال بسیار کم رنگ خواهد بود، ولی یقینا قضیه عکس این خواهد بود و ملت ایران بار دیگر با نظام و مقام معظم رهبری بیعت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه، با حضور اساتید، طلاب و... برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان گفت: یکی از مهمترین انقلاب های مردمی در قرن بیستم، قیام ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی بود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه با اشاره به اینکه بهمن ماه یادآور رشادت و آزادیخواهی ملت ایران است، اظهار داشت: در چنین ایامی ریشه های ظلم و ستم 2500 ساله ستم شاهی از ایران رخت بربست و حکومت الله در کشور جاری شد.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان این انقلاب و داشته های آن باشیم، گفت: هیچ کسی منکر برخی مشکلات اقتصادی در کشور نیست و باید گفت که این مشکلات و تحریمها نتیجه دشمنی معاندان با این ملت و نظام مستقل و اسلامی است و اگر غیر این بود باید تعجب می کرد.

حجت الاسلام اسفندیاری در ادامه با تاکید بر اینکه نباید برخی از سیاه نمایی دشمنان بر روی ما تاثیرگذار باشد، افزود: دشمنان از ماهها قبل با استفاده از رسانه های بیشماری که در اختیار دارند برای تحت الشعاع قراردادن اعیاد دهه فجر امسال برنامه ریزی های کلان بسیاری داشته اند، لذا باید هوشیار باشیم و فریب سخنان و آمارهای دروغ دشمنان را نخوریم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه گفت: یکی دیگر از علل دشمنی مستکبرین با انقلاب اسلامی این است که ایران در منطقه و جهان به مهره ای اصلی تبدیل شده و هیچ تصمیم بین المللی بدون حضور ایران به نتیجه نمی رسد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز وظیفه طلاب و قشر مذهبی بسیار فراتر و حساس تر از سالهای گذشته است، اظهار داشت: امروز با ازدیاد عجیب رسانه ها و نیز توسعه و فراگیر شدن فضای مجازی در جهان، دستان استکبار و دشمنان برای تخریب چهره اسلام، حوزه های علمیه و روحانیت باز شده است، لذا طلاب باید وارد میدان نبرد فرهنگی شوند و با استفاده از آموزهای بی شمار دینی و ملی در مقابل این همه هجمه تبلیغاتی قرار بگیرند.

حجت الاسلام اسفندیاری با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال باید بسیار باشکوه تر از سالهای گذشته باشد، گفت: دشمنان نظام اینگونه می پندارند که حضور ملت ایران در یوم الله 22 بهمن ماه امسال بسیار کم رنگ خواهد بود، ولی یقینا قضیه عکس این خواهد بود و ملت ایران بار دیگر با نظام و مقام معظم رهبری بیعت خواهند داشت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه در پایان سخنان خود اظهار کرد: این روزها بهترین و ارزشمندترین زمان برای تبیین و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، لذا شما طلاب و روحانیون که به عنوان مبلغ در جامعه شناخته می شوید باید این وظیفه را به نحو احسن انجام دهید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha