جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پیروزی انقلاب، نقطه عطفی برای احیای هویّت دینی ملت ایران و رهایی از معضل خودباختگی و شیوع مظاهر فساد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به خدمات و برکات انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: امروز تمام خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی مرهون خون شهدا و آرمان امام راحل است و مردم با حضور خود در مراسم دهه فجر در حقیقت پیام انقلاب را به جهان صادر می‌کنند.

وی از انقلاب اسلامی به‌عنوان یک انقلاب فرهنگی یاد کرد و با بیان این‌که تلاش‌های پیامبران و ائمه معصومین(ع) نیز در طول تاریخ فرهنگی بوده، افزود: با توجه به همه تلاش‌های دشمنان برای توقف حرکت مؤمنان، اما نباید تلاش‌ها برای گسترش اسلام و انقلاب متوقف شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به شرایط اسف‌بار ایران در دوران رژیم ستم‌شاهی، بزرگ‌ترین مشکل فرهنگی قبل از انقلاب را نبود استقلال فکری و خودباختگی در میان روشنفکران، مسئولان و کارگزاران دانست و گفت: انقلاب ما را به خودباوری رساند.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: در واقع پیروزی انقلاب نقطه عطفی برای احیای هویّت دینی و رهایی از معضل خودباختگی و شیوع مظاهر فساد بود.

وی ادامه داد: در این راستا اندیشه ظلم‌ستیزی حضرت امام برخاسته از تفکر دینی و باور ناب مذهبی ایشان بود؛ ازاین‌رو نفوذ این اندیشه در بین مردم پایانی ندارد.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه تحقق انقلاب زمانی شکل گرفت که دشمنان اسلام تیغ‌های خود را برای قربانی کردن اسلام تیز کرده بودند، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی احیای مجدد اسلام بود که موجب امید مسلمانان مظلوم سراسر جهان شد.

وی با اشاره به این‌که در مقابل دشمنان بیکار ننشسته و توطئه دشمنان علیه اسلام و انقلاب هر روز به شیوه‌ای جدید دنبال می‌شود، تصریح کرد: دشمن بدخواهان با اسلام ناب و انقلاب ملت ایران هیچ گاه پایانی ندارد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به این‌که امروز اسلام ناب جهان مدار شده و همین مسئله موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان شده، اضافه کرد: مستکبران عالم همه توان و سرمایه خود را به کار گرفتند تا جایگاه امروز اسلام را متزلزل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha