جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خونهای پاکی برای به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی ریخته شده است، گفت: مسئولان فراموش نکنند و بدانند که بدهکار انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: مسئولان نباید لحظه ای از خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غافل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه کوتاهی مسئولین در خدمت رسانی به مردم غیر قابل توجیه است، افزود: وظیفه ذاتی مسئولین آسایش و رفاه مردم و در مقابل خون پاک شهدا مسئول و پاسخگو هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی بنا بر تعهد شرعی و قانونی باید برای عزت و پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی انجام دهند.  

آیت الله علما با بیان این که امروز ایران به برکت وجود  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عظمت قرار گرفته است، گفت: اقتدار ایران اسلامی در دنیا و منطقه چیزی نیست مگر با جانفشانی شهدای والا مقام ما و ایثارگری و تلاش میلیون ها مومن است.

 وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره از خودگذشتگی های معمار کبیر انقلاب که از سال 1342 تا 1357 یا در زندان بود و یا در تبعید به برد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خون های پاکی برای به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی ریخته شده است، ادامه داد: مسئولان فراموش نکنند و بدانند که بدهکار انقلاب اسلامی هستند.

آیت الله علما با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس ما عزیز ترین جوانان خود را برای حفظ و حراست از این نظام مقدس تقدیم خداوند کردیم، گفت: امروز ایثار شهدا موجب سنگینی بار امانت بر دوش مسئولینی است که در این نظام مقدس حضور دارند.

برپایه این گزارش، در این جلسه به برنامه های جانبی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که توسط ادارات و نهاد های مختلف در حال برگزاری و یا برگزار می گردد، اشاره شد.

از برنامه های در دست اقدام می توان به نمایشگاه بزرگ دستاورد های انقلاب، مسابقات جام جهان پهلوان تختی و فجر، جشن آغاز دهه فجر با پخت کیک 600 کیلیویی و توزیع آن و سرود بزرگ هزار و 357 نفری دانش آموزی در روز 22 بهمن اشاره کرد.

همچنین  در این جلسه مقرر شد راهپیمایی بزرگ مردمی روز 22 بهمن  در کرمانشاه نیز همزمان با سراسر کشور در ساعت 9:30  از مقابل درب مسجد جامع کرمانشاه آغاز و به سمت جایگاه اصلی در تقاطع ارشاد ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha