جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 480524
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
هفته اشراق خوزستان

حوزه/ هفته هنر و رسانه «اشراق» از فردا در اهواز آغاز می شود و بر این اساس ویژه برنامه هایی به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار خواهد شد.

محمد حسنی، رییس مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری هفته هنر و رسانه «اشراق» در خوزستان با شعار «چهل چراغ اشراق از خوزستان طلوع می کند» خبر داد و بیان کرد: در هفته اشراق، قرار است ویژه برنامه هایی به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ویژه فعالان فرهنگی در اهواز برگزار شود.

وی با اشاره به رشته های آموزشی در سلسله کارگاه های «اشراق»، گفت: ژورنالیسم تحقیقی، برنامه سازی تلویزیونی و مستندسازی، عناوین نخستین کارگاه های آموزشی هفته «اشراق» خوزستان است که با حضور آقایان میلاد گودرزی، سید رائد امیری تهرانی، میلاد دخانچی و وحید چاووشی برگزار می شود.

رییس مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، «آموزش تبلیغ در فضای مجازی»، «مستند سازی با موبایل» و «کمپین سازی در فضای مجازی» را عناوین دوره آموزشی کنش گری در فضای مجازی خواند و اضافه کرد: اصول و شیوه های کنش گری در فضای مجازی و روزنامه نگاری آنلاین، دیگر عناوین این دوره است که توسط حجج اسلام اسماعیلی و کازرونی و همچنین روح الله رفیعی، وحید یامین پور و حسن صدرایی عارف، تدریس می شوند.

وی به دیگر عناوین کارگاه های آموزشی هفته اشراق خوزستان اشاره کرد و گفت: همایش تخصصی سواد رسانی با محوریت آسیب شاسی سبک زندگی در رسانه ها، فضای مجازی، سینما و شبکه های ماهواره ای، جمعه سوم اسفندماه با حضور آقایان یامین پور، خوشرو و حسنی برگزار می شود.

رییس مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، برگزاری کارگاه «فن رثاء» با تدریس حجت الاسلام مرتضی وافی و همچنین کارگاه تولید پوستر با موضوع خانواده و سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه های هفته «اشراق» خوزستان اعلام کرد.

حسنی، با بیان اینکه کارگاه های آموزشی در طول هفته هنر و رسانه «اشراق» در اهواز برگزار می شود، اظهار داشت: تربیت نیروهای خلاق، متعهد، انقلابی و هنرمند هدف برگزاری این دوره هاست که خوشبختانه با استقبال خوب طلاب و فعالان عرصه هنر و رسانه جبهه فرهنگی انقلاب در خوزستان مواجه شده ایم.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مکان برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی، دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان است، گفت: در ۵ روز اول به ترتیب دوره های ژورنالیسم تحقیقی با تدریس میلاد گودرزی، برنامه سازی تلویزیونی با تدریس سید رائد امیری تهرانی و میلاد دخانچی و مستندسازی وحید چاووش برگزار می شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha